Traktori - tempirane bombe na putu: U ovim situacijama za volanom morate da budete izuzetno oprezni!

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Zamisli
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Boki

    12. jun 2020 | 12:32

    Prevencija po pitanju bezbednosti traktorista skoro da ne postoji. Možda ako bi se koristili moderniji traktori koji imaju bolju zaštitu od prevrtanja, ali teško je izbacili hiljade starih i ispravnih traktora koji ljudima završavaju posao. Što se signalizacije tiče, treba da postoji, svaki traktor može da je ima, bar onaj minimum svetala za obeležavanje vozila. Treba da ima i retrovizor, ispravne kočnice... Ali registarske tablice, trougao, rotaciju... to apsolutno ne mora, na nekim traktorima nema gde ni da se postavi.

  • Detroit

    12. jun 2020 | 04:29

    Ja se bojim traktora.To je masina koja se ocas posla prevrne.Dosta sa sela,selajaci...bez ponizavanja sto sam napisao seljaci!Ljudi sa sela!Sedne na Rakovivu 65..pa sibaj.Nije to Jeep(Dzip)Sve se se to prevrne,oni misle da je to svemoguca madina!Nepaznja,i jos sto cuda!Ode glava!

  • Traktorista

    12. jun 2020 | 01:13

    U svim medijima isto, traktoristi krivi, neosvetljeni itd... Ja lično imam tri traktora. Svi su osvetljeni i imaju ispravnu signalizaciju+ prenosiva rotacija na kablu za siroke priključke. Al ne vredi jer auto beće da sačeka da traktorista prodje pa obilazi iako radi migavac. Bolje da mediji naprave malo hajku na saobraćajni zakon vezan za traktoriste oko registracije istih. Jer zakon o saobraćaju vezan za registraciju traktora i traktorskih priključaka(prikolica) nema blage veze s vezom. U Srbiji proselna starost traktora je 20+godina. IMT i IMR ne radi,a očekuju da se stave originalni farovi i stop svetla... Moje lično mišljenje jebda traktor i prikolica ne moraju biti registrovani, traktor sa ili bez kabine(kabina da bude po izboru jer je dosta traktora bez kabine prodato) ali da signalizacija MORA biti ISPRAVNA. Jer svetlosna signalizacija na putevima cuva glavu, a ne neki brojevi na parčetu lima!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA