Dvojka je legenda i nikad vise takvog automobila, jedina mana mu je bila sto je bio preskup i nije vredeo pare koje si morao za njega izdvoiti, i danas vw zivi na njegovoj slavi a u odnosu na vreme i tehnologiju nisu mu ni blizu
Tuga kako smo unistili fabrike koje su bile na evropskom nivou ili najvise 5 godina iza Evrope. Tuzna je sudbina I ove fabrike. U ratu su "patrijote" pokupile zavrsene I nezavrsene automobile, cak su I masine pokupili. Nece Nemci nikad vise uloziti puno na Balkan. Opekli su se.
Crna hronika
Šta sve izdrži "dvojka" pa to je strasno.Prvo dete je začeto u golfu 2ka
Podelite komentar
Србин
Шта прво цркне на Голфу 2? Возач! 😂😂😂😂😂
Podelite komentar
Milan M
Još uvek imamo u porodici crveni troja vrata TAS Golf 2 CL 1.6D iz "91. Služi nam kao gradski auto.Ostale automobile prodjemo ali dvoju ne
Podelite komentar
Nenad
Danas za ovog Golfa kazu,ako nema ulja ispod njega,nema ni u motoru.
Podelite komentar
Ma
Dvojka je legenda i nikad vise takvog automobila, jedina mana mu je bila sto je bio preskup i nije vredeo pare koje si morao za njega izdvoiti, i danas vw zivi na njegovoj slavi a u odnosu na vreme i tehnologiju nisu mu ni blizu
Podelite komentar
Lala
Tuga kako smo unistili fabrike koje su bile na evropskom nivou ili najvise 5 godina iza Evrope. Tuzna je sudbina I ove fabrike. U ratu su "patrijote" pokupile zavrsene I nezavrsene automobile, cak su I masine pokupili. Nece Nemci nikad vise uloziti puno na Balkan. Opekli su se.
Podelite komentar
Kale
Nikad više takav kvalitet
Podelite komentar
Igg
Od 6,3 miliona proizvedenih, sigurno se još šest miliona vozi na području bivše nam Juge.
Podelite komentar