Vlasnicima ovih polovnjaka kvarovi menjača i motora su prava noćna mora
Nedavno istraživanje američke potrošačke organizacija Consumer Reports imalo je zanimljivu temu - velike kvarove polovnih vozila. Analizom podataka iz ranijih istraživanja, kao ključni problemi uočeni su kvarovi motora (među kojima se posebno izdvajaju dihtunzi glave motora) i menjača.
Problemi koji nastaju kod motora posle duže eksploatacije i većeg broja pređenih kilometara su brojni, od istrošenih klipnih prstenova i pada kompresije do kliznih ležajeva motora. Popravka dobrog dela ovih kvarova toliko je komplikovana da će servisi radije ponuditi ugradnju drugog motora nego se upuštati u njihovo otklanjanje.
Automobil sa ubedljivo najviše kvarova tog tipa na američkom tržištu je Audi A4, model proizveden 2009. i 2010. godine, sa dvolitarskim turbobenzinskim motorom. Ključni problemi kod njega počinju da se dešavaju između 172.000 i 246.000 pređenih kilometara.
Sledeći na spisku je pikap Ford F-350 iz 2008. godine, sa dizel motorom zapremine 6,4 litra, kod koga se problemi javljaju između 105.000 i 192.000 kilometara.
Zatim sledi američki automobil koji je bio solidno zastupljen i u Evropi, kao i na našem tržištu kao polovnjak, Chrysler PT Cruiser iz 2001. godine pogonjen benzuncem zapremine 2,4 litra, kod koga do kvarova dolazi posle pređenih od 165.000 do 214.000 kilometara.
Peto mesto je zauzeo Mini Cooper iz 2008, dok se na šestom nalazi Jeep Wrangler iz 2006. godine koga pokreće benzinski motor od 2,4 litra.
Ostala mesta na listi zauzimaju automobili koji se isključivo prodaju na američkom tržištu, kao što su GMC Acadia iz 2010, Buick Lucerne iz 2006, Acura MDX iz 2003...
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
seljo
pogonjen benzincem
Podelite komentar