Savremena verzija kultnog Renoa 4 postoji u Japanu i košta samo 11.000 evra
Kada su, početkom 2.000-ih, veliki proizvođači lansirali retro verzije slavnih modela automobila (Mini, Buba, Fiat 500), ljubitelji automobilizma sa nestrpljenjem su očekivali da i Renault ponudi modernu interpretaciju legendarne "četvorke". Iako je postojao dizajn moderne verzije, ona se nikada nija pojavila na fabričkim trakama.
A možda i jeste, samo ne u režiji francuskog proizvođača. Savremeni Renault 4 ugledao je svetlost dana pre desetak godina zaslugom japanske tuning kompanije DAMD Styling Effect poznate po svojim "body kit" paketima za različite modele.
Možda će zvučati pomalo neverovatno, ali kao osnova za modernu "četvorku" poslužio je Suzuki Alto Lapin, predstavnik u Japanu popularne klase "kei cars". To su mali gradski modeli čija dužina ne sme da pređe 3,4 metra, kako bi im bila olakšana mobilnost u "prenatrpanim" gradovima zemlje izlazećeg sunca.
A da bi se što bolje iskoristio svaki centimetar njihove dužine, "kei cars" su automobili uglavnom četvrtastog oblika i oštrih linija, baš kao originalni Renault 4, koji 24 centimetra duži.
Paket DAMD za "presvlačenje" Suzukija u Renault 4 sadrži novi prednji i zadnji deo (maska hladnjaka, svetla, branici), blatobrane, bočne obloge. A kada se sve to montira, rezultat je sjajan.
Za "samo" 2.950 evra doplate dobija se moderna interpretacija Renaulta 4 sa japanskom tehnikom, koju pokreće trocilindrični turbobenzinac zapremine 657 kubika od 64 konjske snage.
Na ovo treba dodati i oko 8.000 evra, koliko košta najjeftiniji Suzuki Alto Lapin, što znači da japanski Renault 4 ukupno košta oko 11.000 evra, prenosi Radio Sarajevo. Nema sumnje da bi u Evropi pronašao dosta kupaca.
Video: Neobična vozila za one sa istančanim ukusom i dubokim džepom
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Kinez
Odvratan...
Podelite komentar
Hmhm
Dobar je...ali samo za pijacarenje i transport voca i povrca...
Podelite komentar