Jedinstvena inovacija švedskog proizvođača, neće se baš dopasti jednom delu vozača

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sasa91

    21. maj 2020 | 17:07

    Volvo je ispred svih sto se tice sigurnosti.

  • Електро-возач

    21. maj 2020 | 15:07

    Возити 180 km/h тамо где је ограничење 40 је пребрзо. Возити 180 тамо где се вози и по 240 (рецимо у Немачкој) је споро. Даље, брзину треба прилагодити саобраћају и временским и осталим условима. Ако већ хоће да ограничавају то треба да ураде паметније. Ионако се Волво води као ауто за маторе/спораће а и са изменама више нису најбезбеднији - ово им неће помоћи.

  • Baja,

    21. maj 2020 | 12:11

    Volvo je kvalitetan auto al su mu skupi rezervni dijelovi pri popravci,

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA