Jedinstvena inovacija švedskog proizvođača, neće se baš dopasti jednom delu vozača
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Sasa91
Volvo je ispred svih sto se tice sigurnosti.
Електро-возач
Возити 180 km/h тамо где је ограничење 40 је пребрзо. Возити 180 тамо где се вози и по 240 (рецимо у Немачкој) је споро. Даље, брзину треба прилагодити саобраћају и временским и осталим условима. Ако већ хоће да ограничавају то треба да ураде паметније. Ионако се Волво води као ауто за маторе/спораће а и са изменама више нису најбезбеднији - ово им неће помоћи.
Baja,
Volvo je kvalitetan auto al su mu skupi rezervni dijelovi pri popravci,