Pali "kao mina" i vozi se svaki dan: Ovaj Amer obožava svoj "sarajevski" Yugo GV iz 1987.
Zlatno doba Zastavinog "internacionalnog" poslovanja, tokom '80-ih godina, kada se veliki broj "jugića" izvozio u Sjedinjene Američke Države, mnogi se i danas sećaju. Uglavnom sa setom, jer uprkos (ne)kvalitetu tih automobila, mora se priznati da su imali dušu, bili relativno jednostavni i jeftini za održavanje.
U Americi ih je, uprkos velikom broju izvezenih primeraka, ubrzo sustigao loš glas, međutim, bilo je i onih Amerikanaca koji su voleli i još uvek se rado sećaju svojih "jugića".
Pa čak i danas, postoje ljubitelji ovog modela koji očuvane primerke "kriju" u svojim garažama, kao što je ovaj Yugo GV iz 1987. godine, sa oko 65.000 pređenih kilometara.
Šta više, vlasnik je pokazao i kako njegov Yugo GV "pali" na spoljnih 0 stepeni Celzijusa (doduše, unutar garaže), nakon što nedelju dana nije startovan.
Jeste, ima tu sitnijih nedostataka, kao što je previsok "ler", ali kao što i vlasnik reče, to se brzo i lako reši. Inače, motor je serijski 1,1-litarski sa karburatorom, snage 55 "konja" sa 4-stepenim manuelnim menjačem.
A kako je jednostavna zamena ulja, demonstrirao je na narednom snimku, i to sve u "domaćoj radinosti", na navozima između dve kuće.
Na snimku se može primetiti i da "jugić" još uvek poseduje originalne sarajevske tablice, sa kojima je uvežen u SAD.
Inače, ovde nije reč samo o "kolekcionaru" koji svoga "jugića" drži u garaži već je ovaj Yugo GV registrovan i vozi se često.
Šta više, vlasnik je postavio čak i fotografiju kako Yugo "pomaže" Chevrolet Cobalt-u, koga vozi njegova verenica, da "upali"!
Video: Jugića je nasledio od pokojnog oca, nabudžio ga i sad Nikola gazi do šampiona Srbije
(Telegraf.rs/TopSpeed.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nebojša
jugić je vrh! 😃 jedno vreme dok sam živeo u uk, slučajno sam kupio jedan polovan sa desnim volanom, za par stotina funti. više iz zezanja, nego zbog nekog nacionalnog ponosa. bio je kanta u odnosu na ostale "makine" kakve su ljudi oko mene vozili. kad sam se vratio, poklonio sam ga drugaru ircu, opet iz za***ancije. njemu stajao u garaži godinu - dve, pa se u jednom trenuku zainatio da ga sredi. sad je negde na pola posla, a već su mu nudili da ga kupe. kaže, ako ga proda dobro - pola je moje!
Podelite komentar
Zoran
Najbolji auto.
Podelite komentar
Miša Bgd
Za 33 godine prešao 65000... baš se vozi.
Podelite komentar