Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Novica
Veliko hvala redakciji Telegrafa na objavljivanju priče o mom Stojadinu i istoriji Jugoslovenskog Mustanga. Ovaj članak će ostati kao legat novim generacijama koje će tek učiti o istoriji našeg automobilizma i slavnim zanima kada je ime Zavodi Crvena Zastava bilo od svetskog formata.
Prema džepu i kola
Nama običnima koji ne tražimo zeleniju travu dobra je bila zastava JUGO 55 žuti (kupljen nov) vožen 18 godina trošio devedesetih i ,,gas i ma's" nikad me nije ostavio na putu, zatim zastava deset isto kupljena nova 12 god stara dosada bez većeg kvara vozi se svaki dan, ne kažem vozim i pežo 307 za zastavu je klasa ali i naša nekadašnja zastava uz redovno održavanje mogla je da potraje, jeftina za održavanje, pa ko nije imao za bolje i skuplje valjala je i ona.
Putinci
Kanta