Legenda živi: 40 godina jednog "Stojadina"
Ako se može reći da je jedan model automobila, ako izuzmemo kultnog Fiću, obeležio neku eru u bivšoj, zajedničkoj nam državi, onda je to svakako Zastava 101, odnosno "Stojadin", kako smo ga gotovo svi od milošte zvali.
Prvi primerci sa proizvodnih traka u Kragujevcu sišli su davne 1971. godine, a čak i danas, iako retki, postoje i primerci u voznom stanju, godišta "'70 i neko", koji u sebi nose duh tih srećnijih, davno prošlih vremena...
A da ljubav prema automobilima zaista nema granica, potvrđuje i Novica Marković, koji je već treća generacija (prvog) vlasnika ovog prelepog "Stojadina", proizvedenog 1979. godine, koji je, i pored čak tri ozbiljne "saobraćajke", vraćen na točkove te se i sada rado "kotrlja".
Tokom godina, da ne kažemo decenija, ovaj Stojadin je ostao manje-više u originalnom stanju, uz dodatak nekih korisnih sitnica, kako spolja, tako i u enterijeru, koje nisu narušile njegov oldtajmerski "šmek".
Priču o interesantnom vlasniku "Stojadina", inače osnivaču "Zastava 101 Kluba", i njegovom još interesantnijem automobilu, nastalu u produkciji Jovana Ilića, pogledajte u videu ispod:
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Đeka
Zastava 101 odlično vozilo. Vozim ga. Volim njegov zvuk motora.
Podelite komentar
Putinci
Kanta
Podelite komentar
Prema džepu i kola
Nama običnima koji ne tražimo zeleniju travu dobra je bila zastava JUGO 55 žuti (kupljen nov) vožen 18 godina trošio devedesetih i ,,gas i ma's" nikad me nije ostavio na putu, zatim zastava deset isto kupljena nova 12 god stara dosada bez većeg kvara vozi se svaki dan, ne kažem vozim i pežo 307 za zastavu je klasa ali i naša nekadašnja zastava uz redovno održavanje mogla je da potraje, jeftina za održavanje, pa ko nije imao za bolje i skuplje valjala je i ona.
Podelite komentar