≫
Zvali smo ga "suza", pravili u Srbiji i bio je glavna konkurencija legendarnom Golfu "dvojci"
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
Dragan
Koliko se ja secam , fabrika u Kikindi je pravilia za potrebe GM (General Motors) blokove motora koje je cele godine izvozila , a kompenzaciono je fabrika Opel u protivvrednosti tih motora isporucivala iz Nemacke fabrike gotova vozila , kojima je u Kikindi samo stavljana plocica IDA Secam se da sam tako isao u Kikindu da preuzme vozilo koje je par dana ranije stiglo iz Nemacke . Proverite jos jednom sa starijim novinarima koji su to pratili tada .
Podelite komentar
Zlaya
Hmmm, zar ga nismo zvali "Suza" zbog Isuzu dizel motora koji su se ugradjivali?
Podelite komentar
Sexo
@Zlaya
Kada su kod nas dosle suze 1.5d ISUZU motor one su se odavno presrale praviti. Dizel je bio 1.6 i nece da pali na Ilindan ujutru a suzom su tog kadeta zvali od 1986god koliko pamtim.
Podelite komentar
1989
Imao sam kadeta 1,3 benzinaca.Samo sipaj i vozi,motor perfektan.Terao sam ga dok ga korozija nije pojela☺.Legendarni autic.Da se proizvode isti takvi ,ali novi,odmah bi uzeo jednog .
Podelite komentar
Sremcica
Opel je uvek imao bolje benzinske motore od Golfa a Folksvagen dizele.Mislim da bi suza GSI oduvala GTI Golfica
Podelite komentar
Baki
@Sremcica
Vozio suzu dizel 1.6....prešao preko 600.000 km i prodao u vrlo voznom stanju...toliko...
Podelite komentar
JP
Imao sam crnog GSI-a sa belim felnama, munja
Podelite komentar
ZB
Vozio sam 1.6i, a imao sam i tri golfa. Opel "suza" je auto za golf II. Služio je kao magare koje traži samo malo nege. Od tada vozim isključivo Opel automobile, evo već više od 30 godina i mislim da su idealni za nas srbe. Naravno, imao sam i Mercedes 250D,BMW 730i,Mazdu 6 i bar još 15-tak drugih marki, ali Opel vozila obožavam. Sada vozim Astru H 1.7 cdti i planiram da pređem na Astru K.
Podelite komentar
majkan
Gsi ste imali u vise verzija, 115ks ,130 i 156. Taj od 156 ks je cuveni 20xej motor koji je isao u formulu 3. Imao ga u calibri.Isao kao blentav i za svoje godiste i konjazu i potrosac kao danasnji benzinci te snage.Otvoren put 6l , grad 9-10. prosek oko 7.5-8l u calibri od 1450 kg 4x4.U kadetu koji ima 900kg je jos manja potrosnja i jos startniji.
Podelite komentar
Miks
Pravili su i astru pred sankcije u Kikindi
Podelite komentar
Sonja
U Titovo doba najvise se gradilo po Srbiji. Silne fabrike su postojale dok se toga nisu setile patriJote, unistile I optuzili posle Tita. Pa to je opasnija bolest od korone.
Podelite komentar
Boki
Moj omiljeni automobil. 10 godina je bio u mom vlasništvu i za to vreme je služio besprekorno, čak i kada mu je tržišna vrednost otišla ispod 1000 evra on je i dalje bio pristojan auto, kako izgledom, tako i u vožnji. Nažalost nestručnošću "stručnjaka" iz AMSS je proglašen nelegalnim jer, kao i kod većine starih Kadeta, zbog korozije bio je oštećen lim kod broja šasije. Naravno lim je popravljen, ali su stručnjaci izrazili sumnju da je prerezen broj i ubačen sa drugog auta. Zbog toga je potpuno ispravan i legalan realno, ja znam da je legalan, završio na otpadu...
Podelite komentar
Aniano
Bio mnogo brzi od GTI -A sad nije mnogo ali bio brzi !
Podelite komentar
.
Lep autic...Nekad bio....
Podelite komentar
Nikodin
Moj rođak pogino u njemu a bio je prezadovoljan.
Podelite komentar
Zic
@Nikodin
Smrt na tockovima sa 150 konja.
Podelite komentar
Небојша
ДруштвоОво у филму није „GSI“Већ 2.0 литара мотор осам „OHC“ вентила115 коњске снаге.Такав мотор је возио мој ћале, само у „Vectri“ 4X4, прешао преко 350’000км, мотор је неуништив
Podelite komentar
Boban
@Небојша
Jeste GSI ali kao što si rekao 8V. Ima i GSI 16V. To su bila auta, a ne ovaj elektronski krš danas.
Podelite komentar
Berkovići
I ginulo se u njoj samo tako. Iz Lade u GSI. "Suza suzu stiže"
Podelite komentar
Gsi je bio sport varijanta brz bas za to vrijeme
Dobar
Podelite komentar
Zoki
Opel Kadet "suza" je Opelov model koji je doprineo tome da smo buduće modele Opela gledali sa nipodaštavanjem i strahom da će se i oni kao i čuvena "suza" raspasti od rdje.
Podelite komentar