Ne želi više da bude "kineski Rolls-Royce", jer smatra da je ovog puta nadmašio legendarnog Engleza
Prototip moćnog kineskog električnog terenca, prikazan na prošlogodišnjem Salonu automobila u Guangdžou, već tada je nagovestio da je u pitanju "ozbiljna mašina". Već na prvi pogled, Hongqi E115 je dobio veoma laskavu etiketu konkurenta modelima kao što su Rolls-Royce Cullinan ili Bentley Bentayga.
Takvo poređenje ne treba da čudi, budući da je upravo taj isti Hongqi nedavno predstavio luksuzni model H9, za koga se tvrdi da bi mogao da postane dostojna konkurencija Mercedesovoj E klasi, Audiju A6 i BMW-u Serije 5.
Što se električnog Hongqija E115 tiče, prvi put posle prikazanog prototipa, ovih dana su se na internetu pojavile prve fotografije proizvodnog modela koji nije sakriven iza kamuflaže (štaviše, izgleda kao da je ona sa njega upravo pocepana). Konačan proizvod u velikoj meri je identičan prethodno prikazanom konceptu.
Preko pet metara dugački Hongqi E115 ima karakterističnu masivnu prednju masku sa hromiranim elementima, uske horizontalne farove sa i velike "maglenke" opremljene LED svetlima.
Izdužena linija krova završava se karakterističnim hromiranim C stubovima, dok najuočljivije razliku u odnosu na koncept predstavljaju izostavljene "škrge" iza prednjih točkova i nešto drugačije oblikovan zadnji kraj i zadnje svetlosne grupe.
Na poslednjim fotografijama prikazani model je imao potpuno zatamljena stakla, pa je bilo nemoguće videti izgled enterijera. Međutim, prethodne "špijunske" fotografije su otkrile da će kabina biti puna savremenih tehnoloških rešenja i komandi putem ekrana na dodir.
Pored digitalne komandne table, u kabini bi trebalo da se nađe i veliki centralni ekran infotejnment sistema. Prema tim, ranijim, snimcima, sedišta luksuzno opremljeni kabine presvučena su alkantarom.
Veliki automobil ima međuosovinsko rastojanje od 3.250 i ukupnom dužinom od 5.160 milimetara. Širok je tačno dva metra i visok metar i 70 santimetara.
Kada je pogon u pitanju, Hongqi E115 bi na tržištu trebalo da se pojavi opremljen sa dva električna motora. Slabiji će na prednju osovinu isporučivati 215KS, dok će drugi snažniji na zadnju isporučiveti još 295 "konja". Za napajanje je zadužena litijumska baterija kapaciteta 92,4kWh.
Tolika snaga ovoj kineskoj grdosiji omogućava da od 0 do 100 kilometara na čas ubrza za samo 4 sekunde. Hongqi E115 bi sa jednim punjenjem baterija trebalo ima autonomiju kretanja od punih 600 kilometara.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Fly
Rolls je Rolls i tu možete da stavite tačku. Svaka čast Kinezima na modelu ali ja bih pre ipak pazario RR. Hvala Čeličnoj Braći!
Podelite komentar
Ma
Sto god sam kupio kineske proizvodnje je bilo znj. klasai kvalitet
Podelite komentar
Ruzan na prvi...
... a bogami i na drugi pogled. ;)
Podelite komentar