Nove revolucionarne baterije omogućiće električnim automobilima prelaženje 2.000 kilometara "u cugu"

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Sd boy
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Neko

    05. maj 2020 | 11:04

    Već godinama najave nekih boljih baterija pa nikako da vidimo u praksi. Tako da verovatno ni od ovoga ništa, bar ne u narednoj deceniji...

  • Boki

    05. maj 2020 | 09:04

    To nije tako loše, samo siguran sam da bi te baterije bile vrlo "jeftine".

  • Cika Velja

    04. maj 2020 | 23:14

    A gde su "pulsar" baterije? Imale su izuzetan kapacitet i punile se elektro pulsom od 10.000V koji ih je vracao u puno stanje za 10-tak sekundi??? Jel i to neko otkupio pa sakrio iza kljuca???

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA