≫ 

6 najskupljih kvarova čija popravka može da košta više nego ceo automobil

 ≫ 

Ključ je u redovnom održavanju i servisiranju, ali ima i onih kvarova na koje vlasnik nikako ne može da utiče svojim ponašanjem i vozačkim navikama

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Mehaničar

    02. maj 2020 | 16:39

    Automatski menjač kod novijih modela automobila. Lepa stvar automatik, ali još uvek nedovoljno pouzdan i posebno ga ne treba kupovati na polovnjacima. Ko ne veruje, prvo neka stavi na stranu par hiljada € za popravku, ili zamenu istoga, pa tek onda neka se odlući za kupovinu ovakvog modela.

  • Srkimaja

    30. april 2020 | 23:42

    Dizne na meganu nove preko 1500 eura a reparacija sa ciscenjem rezervoara i pumpe oko 700 e nov auto kad kipujes kipi dizela a polovan kupuj benzinca....

  • Raks

    30. april 2020 | 01:58

    BMW 530d e39 Aut, godište 2000, auto za svaku pohvalu, prvi turbo i nikada nisam menjao ulje u automatskom menjaču, prešao sam 425000km i onda ga prodao mom prijatelju. Sada vozim novi model 520d i moram reći da nije ni blizu starijom modelu 😡😉

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA