6 najskupljih kvarova čija popravka može da košta više nego ceo automobil
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Mehaničar
Automatski menjač kod novijih modela automobila. Lepa stvar automatik, ali još uvek nedovoljno pouzdan i posebno ga ne treba kupovati na polovnjacima. Ko ne veruje, prvo neka stavi na stranu par hiljada € za popravku, ili zamenu istoga, pa tek onda neka se odlući za kupovinu ovakvog modela.
Srkimaja
Dizne na meganu nove preko 1500 eura a reparacija sa ciscenjem rezervoara i pumpe oko 700 e nov auto kad kipujes kipi dizela a polovan kupuj benzinca....
Raks
BMW 530d e39 Aut, godište 2000, auto za svaku pohvalu, prvi turbo i nikada nisam menjao ulje u automatskom menjaču, prešao sam 425000km i onda ga prodao mom prijatelju. Sada vozim novi model 520d i moram reći da nije ni blizu starijom modelu 😡😉