Novim kineskim sedanom na struju od Beograda do Beča se vozi sa jednim punjenjem, a ostane i za grad

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika DRagutin
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Nikola

    10. jun 2020 | 18:07

    Nama treba mali, lagani i jevtini gradski auto na struju. A ne ovakvi skupi sportski i sa pogonom na sva 4 točka. A ne trebaju nam ni skupi kamioni i traktori na struju.

  • JOSIP

    29. april 2020 | 07:09

    Nemam ništa protiv nove tehnologije. Samo ne volim kad je taj novi proizvod jedina varijanta. Nadam se da u budućnosti nas neće niko tjerati da kupujemo ovo.

  • DRagutin

    28. april 2020 | 20:04

    Odlično izgleda 🙂 ! Jel može jedan preko veze?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA