Novim kineskim sedanom na struju od Beograda do Beča se vozi sa jednim punjenjem, a ostane i za grad
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nikola
Nama treba mali, lagani i jevtini gradski auto na struju. A ne ovakvi skupi sportski i sa pogonom na sva 4 točka. A ne trebaju nam ni skupi kamioni i traktori na struju.
JOSIP
Nemam ništa protiv nove tehnologije. Samo ne volim kad je taj novi proizvod jedina varijanta. Nadam se da u budućnosti nas neće niko tjerati da kupujemo ovo.
DRagutin
Odlično izgleda 🙂 ! Jel može jedan preko veze?