Samo 12 odsto novih automobila prodaje se sa manuelnim menjačem

 ≫ 

Komentari

  • Balkanac

    27. april 2020 | 08:53

    Ja znam za ručni menjač. Odkud u našem rečniku sve više i više ove latinske rečenice?

  • baba smilja iz darosave

    25. april 2020 | 06:51

    znaci onih 88 posto neznaju da voze

  • Ok

    25. april 2020 | 00:05

    A kad se pokvari automatiki, proklinjes dan kad si ga kupio i onog ko ga napravio. Sve je dobro dok radi a posle 1000 i vise evrica za losu popravku jer to u Srbiji ne ume niko da piopravi fer i korektno!

  • Nebojsa

    24. april 2020 | 21:16

    Jedini menjac je automatik. Kod manuelnog je vozac menjac! Automatik je zakon, ali ipak u nekim situacijama, posebno za zabavu, nista bez kvacila i rucice menjaca!

  • Elektro-vozač

    24. april 2020 | 16:51

    Menjač bilo koje vrste nije neophodan električnim kolima zbog karakteristika elektromotora: mogući su daleko veći broji obrtaja, mogu da okreću u bilo kom smeru. Dovoljno su efikasni (i uvek efikasniji od motora na fosilna goriva) nezavisno od broja obrtaja a najefikasniji su kad je to najvažnije - iz mesta i pri manjim brojem obrtaja. Imaju toliko veliki obrtni moment da bi bilo kakvi menjači morali biti baš veliki (da bi bili izdržljivi) pa time i skupi, nebi doneli značajna poboljšanja dometa a uživancija zbog glatkog, kontinualnog ubrzanja bi nestala. Menjači su bili neophodni onima koji su hteli da izvuku maksimum iz zastarele tehnologije (fosilna goriva) ali su i tu imali mana, pogotovo ručni - sporost promene stepena prenosa, češća potreba za održavanjem, komfor u stani-kreni vožnji, itd. Odajte im poslednju počast i zaboravite ih, i automatske i ručne.

    • 24. april 2020 | 21:11

      seljo

      @Elektro-vozač

      to je mnogo velika nauka sta sve naprica glava me zabole

    • 24. april 2020 | 21:45

      Nije nego

      @Elektro-vozač

      Samo treba na vreme napuniti baterija kad krenes kod tašte na slavu.

  • stvarno?

    24. april 2020 | 15:59

    automatski menjach troshi minimum ceo litar vishe. ima ljudi koji se kunu u automatik. za mene lichno , nema nishta bez zubchanika. mora da zakrchi , da pustim kvachilo, da sam promenim brzinu. hocu da vozim

    • 24. april 2020 | 16:42

      seljo

      @stvarno?

      verovatno ni klimu ne koristis u kolima tokom letnjih meseci jeri to povecava potrosnju goriva. zasto se onda ne vozis gradskim prevozom mnogo je jeftinije

    • 24. april 2020 | 20:32

      MrX

      @stvarno?

      Pa i na automatiku možeš ručno da menjaš brzine...naravno, ako znaš!

    • 24. april 2020 | 21:08

      Gruzanin

      @stvarno?

      A6 2,5 tdi 2500 cc nikad resetovan brojac, 243000 km, prosek 6,5l/100 km, jel treba slika? Naravno, samo automatik!

  • Elektro-vozač

    24. april 2020 | 15:03

    Menjač bilo koje vrste nije neophodan električnim kolima zbog karakteristika elektromotora: mogući su daleko veći broji obrtaja, mogu da okreću u bilo kom smeru. Dovoljno su efikasni (i uvek efikasniji od motora na fosilna goriva) nezavisno od broja obrtaja a najefikasniji su kad je to najvažnije - iz mesta i pri manjim brojem obrtaja. Imaju toliko veliki obrtni moment da bi bilo kakvi menjači morali biti baš veliki (da bi bili izdržljivi) pa time i skupi, nebi doneli značajna poboljšanja dometa a uživancija zbog glatkog, kontinualnog ubrzanja bi nestala. Menjači su bili neophodni onima koji su hteli da izvuku maksimum iz zastarele tehnologije (fosilna goriva) ali su i tu imali mana, pogotovo ručni - sporost promene stepena prenosa, češća potreba za održavanjem, komfor u stani-kreni vožnji, itd. Odajte im poslednju počast i zaboravite ih, i automatske i ručne.

  • Srbin

    24. april 2020 | 15:01

    Pravi vozaci nikad ne kupuju automobile sa milogorackim menjacem!

    • 24. april 2020 | 15:30

      seljo

      @Srbin

      ogranicen ko terasa

    • 24. april 2020 | 15:52

      Marko

      @Srbin

      Po čemu si ti to "pravi" vozač u odnosu na nekog ko vozi automatik. Iskreno zvučiš kao napaljeni balavac koji misli da je vožnja auta ustvari samo ručno menjanje brzina, i koji pokušava da se pravi važan pred drugima pokušavajući da ubacuje iz prve u petu brzinu.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA