A kad se pokvari automatiki, proklinjes dan kad si ga kupio i onog ko ga napravio. Sve je dobro dok radi a posle 1000 i vise evrica za losu popravku jer to u Srbiji ne ume niko da piopravi fer i korektno!
Jedini menjac je automatik. Kod manuelnog je vozac menjac! Automatik je zakon, ali ipak u nekim situacijama, posebno za zabavu, nista bez kvacila i rucice menjaca!
Menjač bilo koje vrste nije neophodan električnim kolima zbog karakteristika elektromotora: mogući su daleko veći broji obrtaja, mogu da okreću u bilo kom smeru. Dovoljno su efikasni (i uvek efikasniji od motora na fosilna goriva) nezavisno od broja obrtaja a najefikasniji su kad je to najvažnije - iz mesta i pri manjim brojem obrtaja. Imaju toliko veliki obrtni moment da bi bilo kakvi menjači morali biti baš veliki (da bi bili izdržljivi) pa time i skupi, nebi doneli značajna poboljšanja dometa a uživancija zbog glatkog, kontinualnog ubrzanja bi nestala. Menjači su bili neophodni onima koji su hteli da izvuku maksimum iz zastarele tehnologije (fosilna goriva) ali su i tu imali mana, pogotovo ručni - sporost promene stepena prenosa, češća potreba za održavanjem, komfor u stani-kreni vožnji, itd. Odajte im poslednju počast i zaboravite ih, i automatske i ručne.
automatski menjach troshi minimum ceo litar vishe. ima ljudi koji se kunu u automatik. za mene lichno , nema nishta bez zubchanika. mora da zakrchi , da pustim kvachilo, da sam promenim brzinu. hocu da vozim
verovatno ni klimu ne koristis u kolima tokom letnjih meseci jeri to povecava potrosnju goriva. zasto se onda ne vozis gradskim prevozom mnogo je jeftinije
Menjač bilo koje vrste nije neophodan električnim kolima zbog karakteristika elektromotora: mogući su daleko veći broji obrtaja, mogu da okreću u bilo kom smeru. Dovoljno su efikasni (i uvek efikasniji od motora na fosilna goriva) nezavisno od broja obrtaja a najefikasniji su kad je to najvažnije - iz mesta i pri manjim brojem obrtaja. Imaju toliko veliki obrtni moment da bi bilo kakvi menjači morali biti baš veliki (da bi bili izdržljivi) pa time i skupi, nebi doneli značajna poboljšanja dometa a uživancija zbog glatkog, kontinualnog ubrzanja bi nestala. Menjači su bili neophodni onima koji su hteli da izvuku maksimum iz zastarele tehnologije (fosilna goriva) ali su i tu imali mana, pogotovo ručni - sporost promene stepena prenosa, češća potreba za održavanjem, komfor u stani-kreni vožnji, itd. Odajte im poslednju počast i zaboravite ih, i automatske i ručne.
Po čemu si ti to "pravi" vozač u odnosu na nekog ko vozi automatik. Iskreno zvučiš kao napaljeni balavac koji misli da je vožnja auta ustvari samo ručno menjanje brzina, i koji pokušava da se pravi važan pred drugima pokušavajući da ubacuje iz prve u petu brzinu.
Balkanac
Ja znam za ručni menjač. Odkud u našem rečniku sve više i više ove latinske rečenice?
Podelite komentar
baba smilja iz darosave
znaci onih 88 posto neznaju da voze
Podelite komentar
Ok
A kad se pokvari automatiki, proklinjes dan kad si ga kupio i onog ko ga napravio. Sve je dobro dok radi a posle 1000 i vise evrica za losu popravku jer to u Srbiji ne ume niko da piopravi fer i korektno!
Podelite komentar
Nebojsa
Jedini menjac je automatik. Kod manuelnog je vozac menjac! Automatik je zakon, ali ipak u nekim situacijama, posebno za zabavu, nista bez kvacila i rucice menjaca!
Podelite komentar
Elektro-vozač
Menjač bilo koje vrste nije neophodan električnim kolima zbog karakteristika elektromotora: mogući su daleko veći broji obrtaja, mogu da okreću u bilo kom smeru. Dovoljno su efikasni (i uvek efikasniji od motora na fosilna goriva) nezavisno od broja obrtaja a najefikasniji su kad je to najvažnije - iz mesta i pri manjim brojem obrtaja. Imaju toliko veliki obrtni moment da bi bilo kakvi menjači morali biti baš veliki (da bi bili izdržljivi) pa time i skupi, nebi doneli značajna poboljšanja dometa a uživancija zbog glatkog, kontinualnog ubrzanja bi nestala. Menjači su bili neophodni onima koji su hteli da izvuku maksimum iz zastarele tehnologije (fosilna goriva) ali su i tu imali mana, pogotovo ručni - sporost promene stepena prenosa, češća potreba za održavanjem, komfor u stani-kreni vožnji, itd. Odajte im poslednju počast i zaboravite ih, i automatske i ručne.
Podelite komentar
seljo
@Elektro-vozač
to je mnogo velika nauka sta sve naprica glava me zabole
Podelite komentar
Nije nego
@Elektro-vozač
Samo treba na vreme napuniti baterija kad krenes kod tašte na slavu.
Podelite komentar
stvarno?
automatski menjach troshi minimum ceo litar vishe. ima ljudi koji se kunu u automatik. za mene lichno , nema nishta bez zubchanika. mora da zakrchi , da pustim kvachilo, da sam promenim brzinu. hocu da vozim
Podelite komentar
seljo
@stvarno?
verovatno ni klimu ne koristis u kolima tokom letnjih meseci jeri to povecava potrosnju goriva. zasto se onda ne vozis gradskim prevozom mnogo je jeftinije
Podelite komentar
MrX
@stvarno?
Pa i na automatiku možeš ručno da menjaš brzine...naravno, ako znaš!
Podelite komentar
Gruzanin
@stvarno?
A6 2,5 tdi 2500 cc nikad resetovan brojac, 243000 km, prosek 6,5l/100 km, jel treba slika? Naravno, samo automatik!
Podelite komentar
Elektro-vozač
Menjač bilo koje vrste nije neophodan električnim kolima zbog karakteristika elektromotora: mogući su daleko veći broji obrtaja, mogu da okreću u bilo kom smeru. Dovoljno su efikasni (i uvek efikasniji od motora na fosilna goriva) nezavisno od broja obrtaja a najefikasniji su kad je to najvažnije - iz mesta i pri manjim brojem obrtaja. Imaju toliko veliki obrtni moment da bi bilo kakvi menjači morali biti baš veliki (da bi bili izdržljivi) pa time i skupi, nebi doneli značajna poboljšanja dometa a uživancija zbog glatkog, kontinualnog ubrzanja bi nestala. Menjači su bili neophodni onima koji su hteli da izvuku maksimum iz zastarele tehnologije (fosilna goriva) ali su i tu imali mana, pogotovo ručni - sporost promene stepena prenosa, češća potreba za održavanjem, komfor u stani-kreni vožnji, itd. Odajte im poslednju počast i zaboravite ih, i automatske i ručne.
Podelite komentar
Srbin
Pravi vozaci nikad ne kupuju automobile sa milogorackim menjacem!
Podelite komentar
seljo
@Srbin
ogranicen ko terasa
Podelite komentar
Marko
@Srbin
Po čemu si ti to "pravi" vozač u odnosu na nekog ko vozi automatik. Iskreno zvučiš kao napaljeni balavac koji misli da je vožnja auta ustvari samo ručno menjanje brzina, i koji pokušava da se pravi važan pred drugima pokušavajući da ubacuje iz prve u petu brzinu.
Podelite komentar