Nije tačno da vožnja na vodonik ne zagađuje. Iako je proizvod sagorevanja čista voda, to em diže vlagu vazduha svuda gde se vozi (i uzrokuje klimatske promene), em je taj vodonik potrebno proizvesti i dostaviti. Proizvodnja elektrolizom zahteva električnu energiju, iz fosilnih goriva je prljava a i dostava zahteva puno energije zbog kompresije. Teoretski najbolji slučaj za vodonik je lošiji od postojećih električnih kola.
Sve je na hemičarima, ja sam uveren da se kvalitetnim radom i ulaganjima može doći do upotrbeljivog i jeftinog vodonika. Kažu da se vodonik može koristiti za nuklearnu fuziju čime se mogu dobiti enormne količine energije, samo nije dovoljno rađeno na tome. Kada bi to uspelo dobili bismo ekološku energiju za sve potrebe, zauvek. Onda bi jedan mali i bezopasan reaktor u automobilu dao energiju za njegovo superiorno pokretanje.
Elektro-vozač
Nije tačno da vožnja na vodonik ne zagađuje. Iako je proizvod sagorevanja čista voda, to em diže vlagu vazduha svuda gde se vozi (i uzrokuje klimatske promene), em je taj vodonik potrebno proizvesti i dostaviti. Proizvodnja elektrolizom zahteva električnu energiju, iz fosilnih goriva je prljava a i dostava zahteva puno energije zbog kompresije. Teoretski najbolji slučaj za vodonik je lošiji od postojećih električnih kola.
Podelite komentar
Boki
Sve je na hemičarima, ja sam uveren da se kvalitetnim radom i ulaganjima može doći do upotrbeljivog i jeftinog vodonika. Kažu da se vodonik može koristiti za nuklearnu fuziju čime se mogu dobiti enormne količine energije, samo nije dovoljno rađeno na tome. Kada bi to uspelo dobili bismo ekološku energiju za sve potrebe, zauvek. Onda bi jedan mali i bezopasan reaktor u automobilu dao energiju za njegovo superiorno pokretanje.
Podelite komentar
FANTOM
Ima još jeftinije gorivo. Automobili na mrvice hleba. Koliko bre kilometara za krišku crnog a još više belog.
Podelite komentar