Hibridi - zlatna sredina na putu do električne budućnosti ili...
Današnja električna vozila "pate" od problema skupih baterija, nedovoljne autonomije i slabo razvijene mreže punjača, dok sve stroži ekološki propisi sve više pogađaju klasične automobile
Manjkavost električnog pogona iz baterija je mnogo velika, ljudi koji ih kupuju i postaju zavisni od njih nisu svesni koliko će biti ograničeni. U slučaju vanrednog stanja, rata, krize, nestašice, možeš praviti zalihe benzina, možeš ga istočiti iz drugog vozila, možeš poneti sa sobom kanister ili bure. Tenk na struju se ne može puniti na bojištu, traktor se ne može puniti na njivi strujom. To je glupost... Možeš imati mali električni auto za grad, za posao, ali u garaži moraš imati i jedan ozbiljan auto koji može krenuti na put u svakom momentu bez limita. Električni auto imaš, kao da ga nemaš... Hibrid je prihvatljivo rešenje, pokriva potrebe za sve, mada je i auto na gas isto ekološki i jefin, a može se ugraditi u skoro svaki auto, može raditi na dva goriva...
Ja sam vozio sve vrste kola i progledao sam kad sam prešao na električna. Ne vozim malo. Zavisno od dana u nedelji idem u različita mesta, jedno 140 km udaljeno od kuće. Vozio sam i porodična putovanja duga preko 5000 km. Ja imam iskustva za oformljenu perspektivu. Imaš li ti?
Što se tiče ograničenosti, električnih utičnica po kućama i zgradama ima više nego benzinskih pumpi. Takođe, struju možemo i sami napraviti, ako zatreba i generatorima iz goriva. To sa gorivom nije moguće, neko mora da vam ga dovuče, da ne kažem uveze.
Hibridi kombinuju najgore, ne najbolje. Ni jedan pogon od dva nema mesta da bude najbolji a uz to mora da tegli i onaj drugi a i oba moraju da se održavaju. Što se tiče komentara o zagađivanju, SVE zagađuje pa i električna kola ali značajno manje tok svog životnog ciklusa nego ona na bilo koje fosilno gorivo, sa sve proizvodnjom. Ko želi može da proveri.
Naprotiv, pominju. Jeste prljavo. Ali je priljava i proizvodnja, recimo, bloka motora na fosilna goriva. Razlika se izgubi u roku od 1-2 godine prosečne vožnje kola a kola traju daleko duže od toga, pa električna opet ispadnu daleko čistija.
Gazda paja
Elektro kola su dobra u Luna parku I u trznim centrima za glancanje podova, I nigde vise
Podelite komentar
Boki
Manjkavost električnog pogona iz baterija je mnogo velika, ljudi koji ih kupuju i postaju zavisni od njih nisu svesni koliko će biti ograničeni. U slučaju vanrednog stanja, rata, krize, nestašice, možeš praviti zalihe benzina, možeš ga istočiti iz drugog vozila, možeš poneti sa sobom kanister ili bure. Tenk na struju se ne može puniti na bojištu, traktor se ne može puniti na njivi strujom. To je glupost... Možeš imati mali električni auto za grad, za posao, ali u garaži moraš imati i jedan ozbiljan auto koji može krenuti na put u svakom momentu bez limita. Električni auto imaš, kao da ga nemaš... Hibrid je prihvatljivo rešenje, pokriva potrebe za sve, mada je i auto na gas isto ekološki i jefin, a može se ugraditi u skoro svaki auto, može raditi na dva goriva...
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
Ja sam vozio sve vrste kola i progledao sam kad sam prešao na električna. Ne vozim malo. Zavisno od dana u nedelji idem u različita mesta, jedno 140 km udaljeno od kuće. Vozio sam i porodična putovanja duga preko 5000 km. Ja imam iskustva za oformljenu perspektivu. Imaš li ti?
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Boki
Što se tiče ograničenosti, električnih utičnica po kućama i zgradama ima više nego benzinskih pumpi. Takođe, struju možemo i sami napraviti, ako zatreba i generatorima iz goriva. To sa gorivom nije moguće, neko mora da vam ga dovuče, da ne kažem uveze.
Podelite komentar
Elektro-vozač
Hibridi kombinuju najgore, ne najbolje. Ni jedan pogon od dva nema mesta da bude najbolji a uz to mora da tegli i onaj drugi a i oba moraju da se održavaju. Što se tiče komentara o zagađivanju, SVE zagađuje pa i električna kola ali značajno manje tok svog životnog ciklusa nego ona na bilo koje fosilno gorivo, sa sve proizvodnjom. Ko želi može da proveri.
Podelite komentar
Гаргамел
Ники не спомиње загађење природе, производњом батерија !
Podelite komentar
Tika
@Гаргамел
Niko ne spominje zagađenje prirode proizvodno električne struje.
Podelite komentar
Elektro-vozač
@Гаргамел
Naprotiv, pominju. Jeste prljavo. Ali je priljava i proizvodnja, recimo, bloka motora na fosilna goriva. Razlika se izgubi u roku od 1-2 godine prosečne vožnje kola a kola traju daleko duže od toga, pa električna opet ispadnu daleko čistija.
Podelite komentar