Jači od dva Cadillac-a: Najskuplji Yugo na svetu traži novog vlasnika
O "monstrum jugiću" sa dva V8 motora već smo pisali. Jedinstveni Ferrari-crveni Yugo GV zaista je, bar kada je snaga u pitanju, prava "zver".
Amerikanac Džim Mekami u svog ljubimca "Made in Yugoslavia", proizvedenog 1986. godine, prvo napred ugradio Chrysler-ov redni četvorocilindraš zapremine 2,2 litra, da bi potom pozadi instalirao još jedan, ovoga puta, Cadillac-ov V8 motor zapremine 8,2 litra. A onda je još jednim takvim zamenio onaj "mali" Chrysler-ov.
Kada se sve sabere, izmenjena, poširena i produžena karoserija svima nama dobro poznatog četvorotočkaša, "leži" na točkovima koje pokreće sirova snaga od celih 900 "konja".
Ova kreacija godinama je privlačila pažnju brojnih medija i ljubitelja automobila, naročito onih sa prostora bivše Jugoslavije. I posle godina pokazivanja svoje jedinstvene kreacije na različitim izložbama modifikovanih automobila u učešća na trkama ubrzanja, Džim je rešio da ga proda.
Od kada je završio sve modifikacije na svom "malom monstrumu", Džim je sa njim prešao samo oko 500 kilometara. Godine uloženog truda kao i sve što je u njega ugrađeno čine da ovaj jedinstveni Yugo, najverovatnije, bude i najskuplji Yugo na svetu, budući da se prodaje po ceni od - 25.500 dolara.
Video: Jugića je nasledio od pokojnog oca, nabudžio ga i sad Nikola gazi do šampiona Srbije
(Telegraf.rs)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Joca
Kod nas ne bi prosao na tehnickom. Morao bi da ima sve fabricki..
Podelite komentar
656
Kako je rešio kvakice za otvaranje vrata? Meni je u ruci za 2 godine ostalo jedno 30 komada. Ručica za otvaranje prozora bar 20.
Podelite komentar
debeli precednik
Da je drug T&TO živ, on bi ga kupio. Pa šta košta da košta. ♡
Podelite komentar