Trup, rep i V8 od 400 "konja": Ovo je pravi "avion na točkovima"!
Da bi ova jedinstvena luksuzna limuzina mogla da izađe na ulice i puteve u SAD (za šta ima sve ateste i dozvole) bilo je potrebno ukupno 40.000 sati rada, da se luksuzni Learjet poslovni mlaznjak transformiše u pravi "avion na točkovima", odnosno avio-limuzina koja u maju očekuje aukciju i novog vlasnika.
Autor ove kreacije je Frenk Dianđelo, iz Oregona, koji je sa svojim timom poslednjih 15 godina proveo u planiranju, projektovanju konstrukcije i pretvaranju mlaznog putničkog aviona u avion na točkovima.
Konstrukcija neobičnog vozila predstavlja spoj tela malog Learjet mlaznjaka i podvozja sastavljenog od nekoliko automobila donatora. Njegov jedinstveni dizajn je čak i zaštićen pantentom.
Iako je ovaj jedinstveni "Learmousine" potpuno sposoban za učešće u redovnom saobraćaju, Dianđelo kaže da je nastao sa ciljem da bude korišćen kao promotivno vozilo i učestvuje na izložbama modifikovanih automobila.
"Avion na točkovima" dugačak je 12,8 a širok 2,4 metra. Od Learjet-a mu je ostao trup, rep i kućišta mlaznih motora. Za pogon je zadužen Chevroletov V8 Vortec motor zapremine 8,1 litar sa 400 konjskih snaga. Limuzina se kreće na točkovima od 28-inča.
Na mestu mlaznih motora se nalaze zvučici, a osim zvukova sličnih onima kakve proizvodi sam avion, kada leti, mogu da emituju i muziku.
Luksuzna unutrašnjost je krcata modernom tehnologijom: tu je audio-video sistem snage 17kW, 42-inčni televizor, gomila dekorativne rasvete, kožna sedišta… a tu su i četiri kamere za pomoć vozaču, prenosi AutoNet.
Jedinstvena "Lirmuzina" će biti ponuđena na prodaju na aukciji koja bi trebalo da bude održana u Indianapolisu od 9. do 11. maja. Uz neobično vozilo u paketu dolazi i prikolica za prevoz dužine 13,5 metara za njegov prevoz i Chevrolet 2500 pikap, koji je vuče.
Početna i očekivana cena jedinstvenog "aviona na točkovima" nisu objavljene.
Video: Avion Jospia Broza Tita danas je u Austriji, star je 60 godina i JOŠ UVEK LETI SVETOM
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.