Garažirana, malo prešla, cena "prava sitnica": Omiljena "mečka" Jugoslovena odlična i sa 4 "banke"!

 ≫ 
  • 16

Nadaleko pepoznatljiv brektavi zvuk dizelaša predstavlja možda najupečatljivije sećanje na automobile koji su se na području Jugoslavije sedamdesetih i osamdesetih godina. Najčešće je poticao od TAS-ovog Golfa ili čuvenog Mercedesa W123, omiljenog automobila državnih organa, gastarbajtera i taksista.

Mercedes-Benz W123, "deda" današnje E klase, bio je, i do danas ostao, jedna od najpopularnijih limuzina na teritoriji cele bivše nam države. Automobil se proizvodio između 1976. i 1986. godine i kupcima nudio izbor većeg broja motora, kao i solidan izbor dodatne opreme. Ono po čemu će, međutim, u istoriji automobilizma ostati ponajviše zapamćen je - dizel.

A ono što je ovaj automobil definitivno u tu istoriju upisalo je prvi turbodizel motor ikada ugrađen u jedan putnički automobil, krajem 1979. godine.

Modeli 200, 220, 240 i 300 sa dodatkom slova "D" bili su izuzetno cenjeni na ovim prostorima. Verovatno je izgled ovog Mercedesa, kod većine starijih od 35 godina i prva asocijacija koja se pojavi na pomen imena Mercedes.

Jedna izvanredna "stodvadesettrojka" iz 1978. našla je mesto na sajtu poznate holandske komapnije E&R Classics, koja se bavi restauracijom i prodajom prodajom starijih i novijih klasničnih automobila.

U pitanju je Mercedes-Benz 250, koji je pe 42 godine kao nov kupljen u Francuskoj. Od tada do danas prešao je samo 52.742 kilometara, za šta postoje dokazi u vidu originalne prateće dokumentacije. Originalna tamno plava boja (Deep Blue) odlično se uklapa sa hromiranim detaljima spolja, i plavim štofom enterijera.

Što se pogona tiče, on ovde nije "dizelaš". U pitanju je motor originalno konstruisan za ovaj automobil, redni šestocilindraš zapremine 2,5 litra sa 100KS, uparen sa manuelnim menjačem.

Prodavac navodi da je stanje automobila zaista jednistveno, što se iz snimaka može i videti. Ovaj jedinstveni Mercedes-Benz u odličnom stanju prodaje po ceni 19.950 evra.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Goran

    2. april 2020 | 16:33

    Moj otac je imao takvu mecku 240D sa sibedahom belom bojom sa spojlerima napred i pozadi iz 1982 ili 1983 godine. Secam se kako smo svake godine iz Nemacke isli u nasu lepu tadasnju Jugu od Vardara pa do Triglava i to auto je bilo kao svajcarski sat ide i ide i ide. Kakva su to bila neka lepsa vremena nego ovo danas. Samo korona pa korona 24 sata dnevno. Idem da se napijem u izolaciji... Ziveli!!!

  • Ma

    2. april 2020 | 15:43

    To je bila limuzina i najbolji auto koji je mogao preci i milion km bez generalne a ne ko ovi sad nabudzeni plastikaneri koji em se kvare em trose a kao uredjeni sa nekvim euro normama pa posle se ispostavi da su te noeme lazne kao kod wv.

  • ĐoLe

    2. april 2020 | 16:28

    Jes' vala! Ovo je jedan od najboljih automobila ikada napravljenih! Ali ima još baš dobrih mašina iz 80ih... Kad bih imao neke pare onako nizašta, ozbiljno bih se razmišljao da budžim ovu "ciganku" (W123 je zbog gastosa iz Nemačku poznat još i kao "ciganjska sreća"), BMW (M) trojku "kockicu", Ford Taunus kupe, Opel Monza, Volvo 780... Ihaaaj, bilo je vrh automobila u to vreme i svi su bili mnogo kvalitetniji nego ovi danas.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA