Stiže i hibrid: Da li je ovo nova Dacia Sandero?

 
 ≫ 
  • 0

Premijera treće generacije jednog od najpopularnijih automobila u Srbiji nezvanično je najavljivana za jesen i ovogodišnji Salon automobila u Parizu, ali...

Treća generacija popularnog rumunskog (i francuskog) pristupačnog hečbeka, jednog od prodavanijih automobila i na domaćem tržištu, je u završnim fazama testiranja.

U nekoliko navrata stručni mediji su objavljivali "špijunske" fotografije kamufliranog modela, pa su kolege sa ruskog sajta Kolesa.ru, na osnovu njih, kreirali rendere koji prikazuju mogući izgled budućeg Sandera.

Ovaj popularni pristupačni automobil pojavio se 2007. godine i to u Brazilu, sa znakom Renoa, dok je pod logoom Dacia nastupio nešto kasnije na evropskom tržištu i u Rusiji, gde se i proizvodi u moskovskoj fabrici Avtoframos.

Druga generacija predstavljena je na salonu u Parizu 2014. godine, zajedno sa novom generacijom modela Dacia Logan.

Bez obzira na znak na prednjem grilu, Sandero se iz godine u godinu sve bolje prodaje, zbog čega se očekuje da se taj trend nastavi i sa trećom generacijom, čija premijera je nezvanično najavljivana za ovogodišnji Salon automobila u Parizu. Imajući u vidu aktuelnu situaciju sa korona virusom i brojne manifestacije odložene zbog toga, teško je reći da li će se to i dogoditi ili će i novi Sandero imati "onlajn premijeru".

Renderi objavljeni na ruskom sajtu prikazuju automobil sa Renaultovim znakom, upravo zbog činjenice da su taj automobil u ruskoj fabrici i proizvodi kao Renault.

Renault Dacia Sandero Printscreen: Twitter/@Kolesa_Ru

Novi Sandero najverovatnije deli istu mehaničku platformu (CMF-B) sa modelima Renault Clio i Nissan Micra.

Iz toga se može zaključiti da bi se u ponudi motora budućeg Sandera mogli naći trocilindrični benzinac od jednog litra zapremine sa 75KS, kao i turbo motor iste zapremine sa 25 "konja" više. U ponudi bi trebalo da se nađe i dizelaš od 1,5 litara zapremine sa 85KS.

Mediji navode da bi na vrhu ponude modela Dacia Sandero mogao da se nađe hibridni motor zapremine 1,6 litara sa 140KS, poreklom iz novog Renaulta Clio.

Video: Kod ovih šmekera nema poljubaca pri pozdravu, a i auto se na specifičan način spušta

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA