Ova legendarna "bembara" s kraja '90-ih prešla je samo 255km i iz minuta u minut postaje sve skuplja
Tržište automobila starijih od 30 oduvek je imalo svoje poklonike. To je, međutim, hobi ili strast koja zahteva ili mnogo novca da bi se neki očuvani klasik kupio ili mnogo vremena da bi se takav automobil u lošeijem stanju restaurirao.
Iako nije samo to u pitanju, čini se da je upravo odnos visokih cena i prevelike količine vremena koje restauracija oduzima, uticao na pojavu "oldtajm" klase "modernih klasika" ili, kako ih još nazivaju "jangtajmera".
This new 1998 BMW 740i has been in a bubble for two decades, and now it’s finally for sale. https://t.co/glwZTLGmCi— The Drive (@thedrive) March 24, 2020
To su automobili koji ne mogu biti svrstani u oldtajmere, budući da su mlađim od 30 godina, ali imaju dobru reputaciju iz vremena kada su bili aktuelni, zbog čega su i dalje rado viđeni na putevima i u garažama. Plus, za njih je još uvek mnogo lakše naći rezervne delove.
A još ako se nađe neki moderni klasik u fabričkom stanju i sa malom kilomeražom, što je nedavno bio slučaj u Španiji sa jedim Mercedesom 300D iz 1991. godine, onda je to prava "poslastica". Mada i ovde važi princip "što očuvaniji - to skuplji".
Isto kao sa ovom kultnom "mečkom", to se dogodilo i sa jednim luksuznim BMW-om Serije 7 (E38) iz 1998. godine. Automobil sa oznakom 740i u potpunosti je očuvan u fabričkom stanju, budući da je najveći deo svog "garažnog života" proveo ispod plastičnog balona.
Luksuzni auto, čija je prodaja pre nekoliko dana oglašna na sajtu eBay.de (gde možete pogledati više fotografija), prema dostupnim podacima, kratko vreme krajem devedesetih pripadao je ženi rođenoj 1927. godine. Njegova dalja sudina nije poznata.
Danas se ovaj "direktorski" BMW prodaje u Poljskoj, u gradiću Gogolin, i kako se navodi u oglasu, na kilometar satu ima samo 255 pređenih kilometara. U nekom trenutku, automobil je stavljen pod "vazdušnu kapsulu sa protokom svežeg vazduha", koja je "svih ovih godina sprečavala častice prašine da dodirnu farbu".
Ovaj BMW 740i opremljen je V8 motorom zaperemine 4,4 litra sa 282 konjske snage, koje na zadnje točkove prenosi petostepeni ZF automatik menjač.
Automobil ima luksuzan paket opreme koji podrazumeva sve tada dostupne sisteme bezbedne vožnje (ABS, ESP, prednje, putničke i bočne vazdušne jastuke), elekto-podesive prozore i kožna sedišta sa grejanjem, podesiv volan, automatsku klimu i parking senzore.
Prodavac naglašava da automobil nema nameru da šanje u SAD ili Japan, pa će budući evropski kupac biti u prilici da uživa u komforu vožnje autentičnom limuzinom u stilu dvedesetih.
A za to zadovoljstvo će morati da izdvoji (dosta) više od 50.000 evra, budući da su u trenutku nastanka ovog teksta svoje ponude iznela 58 potencijalna kupca, a da je do kraja aukcije ostalo još 6 dana. Trenutna cena je 55.049 evra.
(Telegraf.rs/M.B.J.)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Dihtung
U svoje vreme je bio sila nema sta mada i dan danas je lepo da ga vidis.Ali godine i kilometraza to ti je kao ima 50 godina a nevina jos.
Podelite komentar
Neko ko zna nesto
E 38 , verovatno najbolji bmw koji je ikad napravljen serijski.
Podelite komentar
CHE
Divan auto,prelep.A ne kao ovi danasnji BMW sa slonovskim bubrezima napred.
Podelite komentar