Pre više od 80 godina bio je u samom vrhu, a sada se vraća da nekim ozbiljnim igračima pomrsi konce
Automobili marke Hispano-Suiza (u prevodu: špansko-švajcarski), u vremenu između dva svetska rata, predstavljali su sam vrh ponude evropskog automobilskog tržišta. Elegantni dugački kabrioleti i kupei, otvorene i (polu)zatvorene luksuzne limuzine bile su konkurenicija vrhunskim modelima Rolls Royce-a, Mercedes-Benza, Cadillac-a, Bugattija i drugih prestižnih limuzina toga doba.
Kompanija koja je postojala od 1904. do 1946. godine, i osim automobil proizvodila i avionske motore, iza sebe je ostavila bogato nasleđe, a očuvani Hispano-Suiza modeli decenijama unazad su veoma cenjeni kod kolekcionara i na aukcijama dostižu astronomske cifre.
Osam decenija pošto je poslednji Hispano-Suiza sišao sa proizvodnih traka, to slavno ime vraća se u svet automobilizma. U eri koja u upotrebu sve više uvodi elektirčni pogon, slavno nasleđe u 21. vek donosi Hispano Suiza Carmen Boulogne.
Ovaj automobil predstavlja unapređenu sportsku verziju osnovnog modela Carmen, koji je prikazan na prošlogodišnjem Salonu automobila u Ženevi, nastalu kao omaž slavnim trkačkim danima iz prve polovine 20. veka.
Hispano Suiza Carmen Boulogne je supersportista koga pokreće elektromotor snage 820kW, odnosno 1,114KS, koji je automobil težak 1.630 kilograma u stanju da "potera" do 300, s tim što je brzina elektronski ograničena na 250km/h. Iz mesta od "stotke Carmen Boulogne ubrzava za samo 2,6 sekundi.
Kada je unutrašnjost u pitanju, proizvođač se maksimalno potrudio da njegov automobil predstavlja sve ono po čemu su njegovi preci bili poznati, oličenje elegancije, luksuza i prefinjenog stila.
Izgled karoserije je savremena interpretaciju ikoničnog dizajna iz '30-ih godina prošlog veka, modela Hispano Suiza Dubonnet Xenia, a ime Karmen poneo je po praunuci osnivača kompanije.
Hispano Suiza Carmen Boulogne, kao i osnovni Carmen, potecijalnim kupcima nudi različit izbor opreme i mogućnosti prilagođavanja operme i personalizacije prema željama kupaca, a njegova početna cena iznosi 1.650.000 evra.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boki
Zašto neko ne napravi automobil identičkog izgleda kada već želi da oživi legendu? Tehnologija možda mora biti modernija, ali dizajn nema granice...
Podelite komentar