Pre više od 80 godina bio je u samom vrhu, a sada se vraća da nekim ozbiljnim igračima pomrsi konce

  • 2

Automobili marke Hispano-Suiza (u prevodu: špansko-švajcarski), u vremenu između dva svetska rata, predstavljali su sam vrh ponude evropskog automobilskog tržišta. Elegantni dugački kabrioleti i kupei, otvorene i (polu)zatvorene luksuzne limuzine bile su konkurenicija vrhunskim modelima Rolls Royce-a, Mercedes-Benza, Cadillac-a, Bugattija i drugih prestižnih limuzina toga doba.

Kompanija koja je postojala od 1904. do 1946. godine, i osim automobil proizvodila i avionske motore, iza sebe je ostavila bogato nasleđe, a očuvani Hispano-Suiza modeli decenijama unazad su veoma cenjeni kod kolekcionara i na aukcijama dostižu astronomske cifre.

Osam decenija pošto je poslednji Hispano-Suiza sišao sa proizvodnih traka, to slavno ime vraća se u svet automobilizma. U eri koja u upotrebu sve više uvodi elektirčni pogon, slavno nasleđe u 21. vek donosi Hispano Suiza Carmen Boulogne.

Ovaj automobil predstavlja unapređenu sportsku verziju osnovnog modela Carmen, koji je prikazan na prošlogodišnjem Salonu automobila u Ženevi, nastalu kao omaž slavnim trkačkim danima iz prve polovine 20. veka.

Hispano Suiza Carmen Boulogne je supersportista koga pokreće elektromotor snage 820kW, odnosno 1,114KS, koji je automobil težak 1.630 kilograma u stanju da "potera" do 300, s tim što je brzina elektronski ograničena na 250km/h. Iz mesta od "stotke Carmen Boulogne ubrzava za samo 2,6 sekundi.

Kada je unutrašnjost u pitanju, proizvođač se maksimalno potrudio da njegov automobil predstavlja sve ono po čemu su njegovi preci bili poznati, oličenje elegancije, luksuza i prefinjenog stila.

Izgled karoserije je savremena interpretaciju ikoničnog dizajna iz '30-ih godina prošlog veka, modela Hispano Suiza Dubonnet Xenia, a ime Karmen poneo je po praunuci osnivača kompanije.

Hispano Suiza Carmen Boulogne, kao i osnovni Carmen, potecijalnim kupcima nudi različit izbor opreme i mogućnosti prilagođavanja operme i personalizacije prema željama kupaca, a njegova početna cena iznosi 1.650.000 evra.

(Telegraf.rs)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Boki

    23. mart 2020 | 17:28

    Zašto neko ne napravi automobil identičkog izgleda kada već želi da oživi legendu? Tehnologija možda mora biti modernija, ali dizajn nema granice...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA