Novi život legendarnog hipi klasika: Kultni VW Samba dobio verziju za 21. vek
Poslednjih dana februara Volkswagen je najavio e-Bulli, modernu verziju kultnog klasika na električni pogon. T1 Samba Bus za 21. vek je trebalo je da ima premijeru na sajmu u Esenu, ali je kompanija odlučila da održi internet prezentaciju usled otkazivanja manifestacije.
VW T1 Samba Bus iz 1966. godine može se pohvaliti pogonom kakav imaju i ostala električna vozila Volkswagena. Model sa fotografija nije jedina verzija popularnog kombija koji sada ide na struju. Kompanija e-Classics kao partner ogranka VW Commercial Vehicles, planira da ponudi slične modifikacije T1 i T2 , koje će se raditi po uzoru na e-Bulli.
Električni automobil pokreće motor snage 61 kW (82 KS), umesto četvorocilindričnog motora od 32 kW (43 konjske snage). Najviši obrtni moment je 212 Nm, što je dvostruko više od prvobitnog motora - 102 Nm.
Sa dvostrukim povećanjem snage i obrtnog momenta jasno je da eBulli ide brže od svojih predaka. Maksimalna brzina električne verzije ograničena je na 130 km/h, kako bi se zaštitila baterija. Poređenja radi, T1 sa benzinskim motorom ima maksimalnu brzinu od 105 km/h.
Elektromotor je uparen sa jednostepenim menjačem pet mogućnosti za podešavanja prenosa (P, R, N, D, B), pri čemu "B" omogućava vozaču da koristi opciju obnove energije prilikom kočenja.
Kao i kod klasičnog kombija, elektromotor i menjač su postavljeni u zadnjem delu VW e-Bulli. Litijum-jonska baterija od 45 kW/h postavljena je u središnjem delu poda i omogućava autonomiju vožnje od 200 kilometara. Punjač snage 50 kW može da napuni bateriju od 80 odsto kapaciteta za samo 40 minuta.
Šasija eBullija takođe je doživela modifikacije, dok se izmene konstukcije ogledaju primeni multi-link osovina, savremenog vešanja i amortizera, kočnicama sa samoventilirajućim diskovima.
Spoljašnjost vozila krase narandžaste nijanse boja "Energetic Orange Metallic" i "Golden Sand Metallic MATTE", prednji okrugli LED farovi i zadnja LED svetla.
Kada je reč o dizajnu enterijera, eBulli može se pohvaliti brojnim novinama u odnosu na svoje slavne pretke.
Odlikuje ga dvobojna "Saint Tropez" i "Saffrano Orange" šema, pod od punog drveta, nova automatska ručica menjača, dugme za pokretanje i zaustavljanje elektromotora, brzinomer sa digitalnim displejem, tablet postavljen na krovu i savremeni audio sistem u retro stilu, piše CarScoops.
Vozači koji požele dožive ovaj retro moderni vremeplov, moraće za njega da izdvoje 64.900 evra. Očekuje se da buduće električne verzije T2 i T3 kombija budu u istom cenovnom rangu.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Neko
Samo Bog zna koliko "kopiladi"(ne mislim u negativnom kontekstu, vec kao deca bez oceva) se zacelo u ovom kombiju!
Podelite komentar
DeGool
El Samba the great Mamba♡♡♡
Podelite komentar