Tesla razbesneo Kineze: Automobili iz kineske fabrike lošiji nego isti u Americi?

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Elektro-vozač
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Elektro-vozač

    14. mart 2020 | 23:19

    1. Ovo nije samo u Kini. 2. Tesla besplatno zamenjuje HW 2.0 i 2.5 sa 3.0 tako da to nije problem. 3. HW 3.0 je potreban samo onima koji žele i plate potpuno samostalnu vožnju, a ta opcija još nije prošla razvoj/testiranje i nije aktivirana tako da je niko, zapravo, zvanično nema. Razlog kašnjenja je već druga tema. Ja mislim da to nebi trebalo skoro da bude aktivirano čak i da mnogi misle da je spremno.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA