Ponovo "radi" ukucavanje brojeva motora za automobile iz uvoza
Novim pravilnikom rešen je i problem automobila iz uvoza sa nečitljivim brojem motora, kojima je ukucavanje novog broja praktično bilo zabranjeno
Problem za automobile iz uvoza kojima nije mogao da se očita broj motora počeo je još prošle godine. Njima je praktično bilo zabranjeno ukucavanje novog broja.
U međuvremenu, tj. sredinom januara ove godine, u problemu su se našla i već registrovana vozila. Tada su istekla stara ovlašćenja firmama koje se bave utiskivanjem broja motora i šasije.
Niko od vlasnika automobila kojima su na tehničkom pregledu rekli da je broj motora nečitljiv, nije mogao da reši taj problem, niti da registruje svoj auto. Na sreću, problem je ubrzo rešen donošenjem novog Pravilnika o utiskivanju identifikacionih oznaka.
U novom pravilniku rešen je i problem automobila iz uvoza sa nečitljivim brojem motora, kojima je praktično bilo zabranjeno ukucavanje novog broja (tzv. PUS-ovanje). Mnogi vlasnici koji su uvezli takve automobile jednostavno nisu znali šta da rade sa njima.
Dakle, i njihovim mukama stigao je kraj. Sreća ipak nije dugo trajala...
Počeli su da nam se javljaju upravo ti vozači sa tvrdnjom da oni i dalje ne mogu da obave ukucavanje novog broja motora. To su nam potvrdili i u firmama koje se bave ukucavanjem broja motora - rekoše nam da čekaju zvaničan dopis od nadležnih.
Kraj agonije
Ispostavilo se da je problem "birokratske" prirode, odnosno da je trebalo sačekati da Agencija za bezbednost saobraćaja dobije instrukcije Uprave kriminalističke policije u čijoj je nadležnosti taj Pravilnik.
Te instrukcije su stigle, pa bi od petka 6. marta, sve trebalo da funkcioniše bez problema, bez obzira da li je reč o kolima iz uvoza ili o onima koja su već registrovana u Srbiji.
Uglavnom, vlasnici automobila iz uvoza koji nisu mogli da prođu AMSS ispitivanje zbog nečitljivog broja motora, sada mogu da se obrate nekoj od ispostava AMSS u kojima se obavlja ovo ispitivanje i da se informišu o daljoj proceduri.
(Telegraf.rs/Polovni automobili)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mako
Motor je potrošni deo automobila , samo kod nas se upisuje u saobračajnu dozvolu . Mislim da je to samo otimanje para od naroda .
Podelite komentar
svetozar
Kod nas u Cacak nisu ni prestajali da ukucavaju brojeve sasije i motora..
Podelite komentar
Ccc
Smesno....ko jos popisuje brojeve motora u svetu...
Podelite komentar