Novi simbol za digitalno doba: BMW ima novi logo

 ≫ 
  • 8

Nemački automobilski gigant BMW, sa svakom novom generacijom kupaca, menja i svoj vizualni indentitet. Na red je došao poznati logo koji je zadržao isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup.

Tradicionalne boje Bavarske - plava i bela, zadržale su svoje mesto u sredini. Font je nešto drugačije oblikovan, a spoljašnji prsten sada ima ravan dizajn u beloj boji.

BMW logo Foto: BMW

Crni prsten je po prvi put uklonjen, a novi logo simbolizuje mobilnost i užitak u vožnji, rekao je Jens Timer, viši potpredsednik bavarske kompanije, prenosi Poslovni dnevnik.

Paralelno sa osnovnim logom biće modernizovani i logotipi sportskog M odeljenja, kao i električne verzije sa logom "i". Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po mišljenju kompanije izgleda mnogo modernije.

Promenom znaka koji duže od jednog veka predstavlja njegov simbol BMW želi da se približi mlađoj klijenteli odrasloj u digitalnom dobu.

BMW logo evolucija BMW logo - evolucija dizajna / Foto: BMW

(Telegraf.rs)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Nemanja

    5. mart 2020 | 13:05

    Zanima me samo kako će to da izgleda na belom BMW-u?! Ovo je bezveze

  • Francuskinja

    5. mart 2020 | 12:25

    Šta je sa ovim dizajnerima ? Jako neugledno i ružno.. Novi logo izgleda kao da je došao sa otpada,sav bled..

  • majalena

    5. mart 2020 | 13:00

    Stari logo mnogo ljepsi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA