Novi simbol za digitalno doba: BMW ima novi logo
Nemački automobilski gigant BMW, sa svakom novom generacijom kupaca, menja i svoj vizualni indentitet. Na red je došao poznati logo koji je zadržao isti oblik, ali njegov dizajn ima novi pristup.
Tradicionalne boje Bavarske - plava i bela, zadržale su svoje mesto u sredini. Font je nešto drugačije oblikovan, a spoljašnji prsten sada ima ravan dizajn u beloj boji.
Crni prsten je po prvi put uklonjen, a novi logo simbolizuje mobilnost i užitak u vožnji, rekao je Jens Timer, viši potpredsednik bavarske kompanije, prenosi Poslovni dnevnik.
Paralelno sa osnovnim logom biće modernizovani i logotipi sportskog M odeljenja, kao i električne verzije sa logom "i". Svima je zajednički dvodimenzionalni pristup, koji po mišljenju kompanije izgleda mnogo modernije.
Promenom znaka koji duže od jednog veka predstavlja njegov simbol BMW želi da se približi mlađoj klijenteli odrasloj u digitalnom dobu.
(Telegraf.rs)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Nemanja
Zanima me samo kako će to da izgleda na belom BMW-u?! Ovo je bezveze
Podelite komentar
Francuskinja
Šta je sa ovim dizajnerima ? Jako neugledno i ružno.. Novi logo izgleda kao da je došao sa otpada,sav bled..
Podelite komentar
majalena
Stari logo mnogo ljepsi.
Podelite komentar