Ovo je najbrži četvorosed na svetu!

 
 ≫ 
  • 4

Prvi "Mega GT" na svetu ima kombinovani električni i pogon na tečno gorivo, koji zajedno isporučuje 1.700 konjskih snaga

Švedski proizvođač super automobila Koenigsegg, je poput mnogih renomiranih proizvođača, imao velike planove za Sajam automobila u Ženevi, jednu od najznačajnijih automobilskih manifestacija u svetu, ove godine otkazanu zbog korona virusa.

Koenigsegg Gemera Foto: Koenigsegg

Ni Šveđani, međutim, nisu dozvolili da njihov najnoviji adut ostane nezapažen. Pored modela Jesko Absolut (najbržeg automobila švedskog proizvođača), predstavljen je i novitet za 2021. godinu - Koenigsegg Gemera, prvi "Mega GT" automobil i prvi četvorosed iz proizvodnih postrojenja Koenigsegga. Gemera je zapravo najbrži četvorosed na svetu!

Koenigsegg Gemera Foto: Koenigsegg

- Dvosedi sa ograničenim prtljažnim prostorom bili su poznati kao automobili vrhunskih performansi, sve do sada. Gemera je predstavnik nove generacije mega automobila sa prostranom unutrašnjošću i visokim ekološkim standardima. Zovemo ga "Mega GT" - kaže izvršni direktor i osnivač kompanije Kristijan fon Kenigseg.

Koenigsegg Gemera Foto: Koenigsegg

Koenigsegg Gemera je prostran automobil za četiri odrasle osobe i smeštaj njihovog prtljaga, pogodan je za porodična putovanja. Direktor kompanije kaže da performanse Gemere nadmašuju većinu automobila sa unutrašnjim sagorevanjem i električne dvosede.

Gemeru pokreću tri elektromotora. Dva se nalaze na svakom od zadnjih točkova, a jedan je smešten na radilici mašine. Zajedno proizvode snagu od 1.100 konja. Dvolitarski trocilindrični motor sa dve turbine i suvim dovodom ulja obezbeđuje još 600 dodatnih konjskih snaga.

Koenigsegg Gemera Foto: Koenigsegg

Koenigsegg Gemera može da se pohvali snagom od 1.700 konja i obrtnim momentom od skoro 3.500Nm. Od 0 do 100 km/h Gemera ubrzava za 1,9 sekundi, a njena maksimalna brzina iznosi 399 km/h. Maksimalna brzina na čist električni pogon iznosi 299 km/h. Baterija od 800V pruža opseg vožnje od 50 kilometara prilikom korišćenja elektromotora, piše Carbuzz.

Koenigsegg Gemera Foto: Koenigsegg

Koenigsegg tvrdi da vozilo zadovoljava ekološke standarde kada se za rad motora koristi etanol druge generacije ili CO2 neutralni metanol - Vulkanol. Pre nego što obnovljivi izvori energije postanu pristupačniji, vozači Gemere mogu koristiti gorivo E85 (mešavina 85 odsto etanola i 15 odsto benzina) ili standardni benzin.

Koenigsegg Gemera Foto: Koenigsegg

Menadžment kompanije tvrdi da je Gemera prvi automobil u (svojoj) novoj kategoriji. Odlikuje ga zakrivljeno vetrobransko staklo, slično onom na kabini borbenog aviona, skriveni A stubovi, kratko vešanje i veliki bočni otvori za vazduh.

Koenigsegg Gemera Foto: Koenigsegg

Prednja strana inspirisana je prvim prototipom iz 1996. godine - Koenigsegg CC. Vrata koja se vertikalno podižu ostavljaju putnicima dovoljno prostora za ulazak u ovaj jedinstveni superbrzi četvorosed.

Koenigsegg Gemera Foto: Koenigsegg

Cena novog Koenigsegg-a još uvek nije poznata, ali je gotovo sigurno da će preći milion evra a možda i dostoći dva miliona po komadu.

(Telegraf.rs/N.N.)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA