"Puca" na nemačku trojku: Ovo je novi DS 9, Citroenova "ajkula" za 21. vek
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
nenad
imao sam ds5 2.0 automatik... sve savrseno ali to je izuzetno tezak auto na trapovima od c4 pikaso, uzasno je tvrd i nije za nase puteve, lupa i udara po malim neravninama... menjao sam amortizere ali isto, ogroman i tezak kupe na losem trapu.... sve ostalo ok.
Milan
Jaooo..kad vidis da ni ovaj model Citroena nema kazaljku brzinomera nije mi dobro, pa dajte ljudi malo ozbiljnosti, ovo je klasa ozbiljnih kupaca, tradicionalista, porodocnih ljudi, kome treba ovaj digitalni iskakac u vidu brojeva za oznacavanje koliko vozite? Pa to je neozbiljno, to svi proizvodjaci nude u ovoj klasi ili dajte mogucnost personalizacije, da vozac sam bira kako ce mu izgledati displej kao sto to nude Peugeot i Renault.
momci
Nikad, ali nikad on 3-cu nece dostici to je samo zelja 😂😂😂