Drugačiji i20: Zvanično predstavljen novi "mališa" iz Južne Koreje
Podmlađivanje game modela namenjenih evropskom tržištu, Hyundai je započeo prošle godine, kada je predstavljen novi i10, a ofanziva se nastavila i u ovoj godini, restilizacijom i30 i predstavljanjem potpuno novog i20.
U odnosu na prethodnika, novi i20 je donekle izmenjenih proporcija, budući da je za 5 milimetara duži, čak 30 mm širi i za 24 milimetara niži. Takođe, povećano je i međuosovinsko rastojanje za 10 mm čime je dobijeno na prostoru za putnike pozadi, a veća je i zapremina prtljažnika, sa ukupno 351 litrom.
Enterijer je sada u skladu sa nedavno predstavljenim modelima ovog proizvođača, što će reći da se na centralnoj konzoli nalazi displej infotejnment sistema dijagonale 8 inča u nižim paketima opreme, odnosno 10,25 inča u višim, a iste dijagonale je i digitalna instrumentacija ispred vozača.
Infotejnment sistem podržava Apple CarPlay i Android Auto, a tu je i Hyundaijev Blue Link sistem koji na nekim tržištima omogućava besplatnu petogodišnju pretplatu na TomTom informacije o saobraćaju u realnom vremenu. U najvišem paketu, tu je i Bose audio sistem sa sedam zvučnika.
Pogonske jedinice ponuđene u novom i20, pored osnovnog 1,2-litarskog MPI motora od 84 KS, jesu 1,0-litarski T-GDI agregat u verziji od 100, odnosno 120 konjskih snaga. Kod snažnijeg modela, tzv. mild-hybrid sistem od 48 volti stiže serijski, dok se kod slabije jedinice može opciono doplatiti.
Kod atmosferskog 1.2 MPI, isporučuje se 5-stepena manuelna transmisija, dok se uz 1.0 T-GDI motor dobija 6-stepeni manuelni menjač ili 7-stepeni DCT sa dvostrukim kvačilom. Tu je i novi 6-stepeni robotizovani IMT menjač (Intellitent Manual Transmission) za verzije sa 48-voltnim sistemom.
(Telegraf.rs/TopSpeed)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Boki
Dobar, ali je predhodni lepši.
Podelite komentar