≫ 

Zabrana uvoza automobila sa Euro 3 motorima od 2021. godine?

 ≫ 

Eliminacioni faktor na tehničkom pregledu neće biti emisiona klasa motora, već to šta vozilo ispušta iz auspuha, što znači da će i stariji autmobili moći da prođu kontrolu ukoliko su dobro održavani

Komentari

  • Crvena linija pređena

    7. februar 2020 | 23:58

    Pa šta kažete sad vozači-glasači da li nam ovaj ministar zagađuje život? I dosad su nas zaje***ali 45 minuta na tehničkom pregledu koji je poskupeo 3 puta, decenijama plaćamo porez na luksuz za veće kubikaže, na gasu prosto otimaju, žele bogatašima da daju subvenciju za kupovinu električnih automobila koji su minimalno 50.000 EUR (da im bude jeftinije), a sada obećavaju da će nas ojaditi još više. Trebalo bi da se sete da smo mi ipak glasači čiji nivo tolerancije sa najavljenim merama prelaze.

    • 8. februar 2020 | 14:11

      Електро-возач

      @Crvena linija pređena

      Што се мене тиче требало би забранити сва возила на све врсте фосилних горива. Није тачно да су електро-возила скупа колико причаш - поредиш "бабе" и "жабе" - најбоље нове електричне са лошим, можда и пословним крнтијама. Нажалост, ни народ ни влада нису свесни тога па купују крнтије које мисле да могу да приуште па их онда не возе јер су гориво и одржавање скупи. То је најбоље укинути. Субвенције могу имати различите облике па и помоћи обичном народу.

    • 8. februar 2020 | 18:52

      Najjeftiniji Tesla

      @Crvena linija pređena

      staje više od 80.000 eura, a miki-maus elektromobili od 50.000 pa na više, ali ti to ne možeš znati jer se voziš trolejbusom.

    • 9. februar 2020 | 18:25

      Електро-возач

      @Crvena linija pređena

      Најјефтинија НОВА Тесла (Модел 3 да стандардном батеријом) у Немачкој кошта €44.390. У САД $39.990. Шије, рецимо, скупљи BMW M3 уздуж и попреко. Опел Ампера, Шевролет Болт, Киа Соул ЕВ, Хандеј Кона, Ауди е-Трон, Фолксваген е-Голф су добри производи за које знам. Стиже и Фолксваген ИД3. Знам да нешто праве и Французи, Шкода и СЕАТ. Не препоручујем Нисана. Већина је (нова) јефтинија од Тесле и могу се наћи нови и за далеко мање (од око ~€28.000 за нове). Затим има и половних по, наравно, далеко мањим ценама. Употреба је далеко јефтинија. 15.000 km вожње са прописним одржавањем у Србији кошта око €100 (сто евра, уља нема, кочнице трају преко 300.000km). Са бензинцима то изађе на око €1.800-€2.000 - на сваких 15.000km!!! Израчунајте колико је то за, рецимо 5-10 година ваше вожње.

  • damir

    7. februar 2020 | 22:31

    Aad ce place i da se napakuju do 2021 pa ima da prodaju ovde vec uvezene i registrovane do 2025

  • Mile

    7. februar 2020 | 22:00

    Znaci ni traktori, kombajni, kamioni i autobusi nece moci biti registrovani. GSP moze da stavi katanac.

  • Igor

    7. februar 2020 | 20:50

    A uvoz iz Kanade I pod kojim uslovima?

  • Plinar

    7. februar 2020 | 20:36

    Zbog komplikacija i troškova oko atesta i najskupljeg plina u regionu, posle 12 godina vožnje na ekološki cistije gorivo prešao sam na dizel. I sad neko iz državnog rukovodstva kuka na zagađivanje mnogobrojnih dizelaša, a tokom svih ovih godina dok sam vozio na plin samo su mi zagorčavali život raznim nametima, promenama pravilnika, akcizama itd. Da je plin danas jeftiniji za 10 - 15 din. i da atest nije ovako zahtevan i skup siguran sam da bi mnogi vozači umesto na dizel vozili na plin. Ovako država nas je sama naterala na dizel...

  • Lilic

    7. februar 2020 | 20:26

    Zagadjenje nema veze sa Euro 3. Do 2000-te sva vozila bila Euro 1. Tamići i Fapovi, Wartburzi i drugi ispuštali oblake dima, pa nije bilo zagadjenja. Ako se opet desi da dva meseca nema vetra da dune, kao ove godine, opet će biti zagadjenja, pa makar svi bili Euro 6.

    • 7. februar 2020 | 21:05

      Js

      @Lilic

      Upravo tako

    • 8. februar 2020 | 14:15

      Електро-возач

      @Lilic

      То што се није оволико причало о загађењу ме значи да га није било. Такође, направили смо проблем и сад не само да морамо да смањујемо или укидамо загађење, морамо да почистимо шта смо направили.

  • Pravda

    7. februar 2020 | 19:50

    Kakvo nam je gorivo i divlji rezervni delovi ni euro 6 nece proci,a gorivo najlosije i najskuplje u regionu

  • Djeka

    7. februar 2020 | 19:41

    Dajte niže cene za plin i ugradnju plina. I sva vozila će manje zagadjivati.

  • Nenad

    7. februar 2020 | 19:34

    Da ljudi imaju bolji standard zivota sigurno bi vozili ako ne nova onda vozila novije generacije a ne stara vozila po 20 tak i vise godina a to sto oni oce da uvedu je cisto otimanje ionako vec bednog naroda pa recimo golf 2 se vozi preko 30 godina i do sad nikome nije smetao a sad odjednom zagadjuje vazduh

    • 7. februar 2020 | 20:04

      Bogdan

      @Nenad

      Bas tako, svi mi znamo sta je dobro i kvalitetno, da je standard života bolji, ne bi ni zagadjenja bilo, tako da, voleli bi i mi da vozimo Euro 5 - 6 motore, samo da nam standar bude bolji😀 nismo mi blesavi hahah

  • Hulk

    7. februar 2020 | 19:23

    90% automobila Euro 4 je skinulo katalizator. Uvesti red na tehničkom pregledu. 50% automobila je isključilo DTF. Smešno je sve ovo kad to niko ne kontroliše.

  • Marko

    7. februar 2020 | 19:09

    Necemo vise moci uvoziti kola od 25 godina ? Bas steta

  • Thor

    7. februar 2020 | 18:38

    Dok oni ukinu uvoz Euro 3 motora nece viae biti sta da se uveze. Vozila sa euro 3 motorima ce tada biti preko 20 god stara To vise ni Srbi nece kupovati.

  • Ena

    7. februar 2020 | 18:32

    A na koje gorivo vozi GSP i ostali prevoznici ?

  • Raša

    7. februar 2020 | 18:18

    Ma, ovaj ništa ne zna. Samo otimaju u ime ekologije, a ništa nisu uradili za boljitak! Šta sa vozilima koja PREzagađuju, a u vlasništvu su države (GSP, Putari, đubretari, zelenilo, pošta...)?

    • 7. februar 2020 | 23:16

      Radza

      @Raša

      To su vozila koja su pod zastitom partije i oni mogu kako i sta god hoce posto ih partija cuva. Sendvic je cudo.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA