Najpopularniji VW motor kao jedan od glavnih eko aduta Golfa: Dizel - čist k'o suza!
TDI se danas predstavlja kao jedan od glavnih eko aduta Golfa "osmice", a njegovo najnovije izdanje zadovoljava Euro 6d norme i deo je aktuelne VW game motora
U vreme kada se brojni proizvođači automobila utrkuju ko će da "izbaci" ekonomičniji hibrid ili električni automobil veće snage i autonomije, dizel motori postaju prilično anatemisani pogonski agregati.
Tako su, na primer, nemački gradovi Hamburg, Berlin, Štutgart i Darmštat već uveli zabranu za određene vrste dizela koji emituju velike količine azotnih oksida, kao i kazne za njeno kršenje. Međutim, jedan od najpoznatijih dizela u istoriji automobilizma - legendarni Volkswagenov TDI, u vreme kada VW sprema čitavu gamu električnih vozila, uopšte ne razmišlja o penzionisanju.
Naprotiv, TDI se danas predstavlja kao jedan od glavnih eko aduta Golfa "osmice". Njegovo najnovije izdanje nosi oznaku EA288, zadovoljava Euro 6d norme i deo je aktuelne game motora u ponudi najvećeg nemačkog proizvođača.
Motor ima unapređen sistem tretiranja izduvnih gasova, kod koga se filtriranje izduvnih gasova odvija kroz tri sistema. Dva primenjuju tehnologiju koju VW zove Twin-Dosing, a zasniva se na SCR katalizatorima selektivne redukcije sa "Ad Blue" rastvorom uree u vodi. Kako tvrde u Volkswagenu, ovaj sistem doprinosi redukciji NOx čestica čak i do 80 odsto.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Mi
I kad stigne kod nas mi te sisteme sve poskidamo i vozimo se vozimo ko metak
Podelite komentar
Sibin
Ma ko njima vise veruje??!!!
Podelite komentar
Boki
1.5 hdi eliminiše NOx 98%.
Podelite komentar