Prešla samo 378 kilometara: Da li biste kupili potpuno novu "mečku" iz 1991. godine?

 ≫ 
  • 71

Kako biste reagovali kada bi vam neko ponudio da kupite automobil iz 1991. godine, koji je u svoje vreme predstavljao sam vrh svoje klase, pun dodatne opreme, sve vreme garažiran i savršeno očuvan...

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Prvo što biste pomislili verovatno bi bilo da je, bez obzira na sve, mnogo "mator" i "da mora je dosta prešao". I tu bi vas ovaj Mercedes-Benz 300D Turbo potpuno iznenadio, budući da je poslednjih 29 godina proveo u garaži i da na njegovom kilometar satu stoji broj - 378.

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Zvuči skoro potpuno neverovatno da jedan tako kvalitetan automobil star skoro pune tri decenije nije do sada nekoliko puta "obrnuo brojčanik".

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Automobil pripada W124 seriji, proizvođenoj između 1984. i 1995. godine. W124 je bio prvi model o kome se govorilo kao o E-klasi, da bi njegov naslednik (W210) to ime zvanično i poneo.

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Modeli te Mercedesove serije pročuli su se po svom izuzetnom kvalitetu izrade, izdržljivosti i pouzdanosti u vožnji, kao veoma udobnoj i prostranoj kabini.

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Ovaj 300D Turbo pokreće najsnažniji Mercedesov dizelaš u tadašnjoj gami, trolitarsko redni šestocilindraš sa 143 konjske snage i maksimalni obrtnim momentom do 270Nm. Njegova snaga se na zadnje točkove prenosi preko automatskog 4G-Tronic menjača.

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Automobil je pre skoro tri decenije bio naručen u Španiji, gde je prvi i jedini put registrovan 4. decembra 1991. u Huelvi, nedaleko od Sevilje. A pošto je to vlasniku bio samo jedan od automobila iz njegove flote, Mercedes je ostao zaboravljen u garaži sve do skoro.

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Inače, kako navode kolege sa sajta AutoRepublika, prema originalnom cenovniku iz 1991. godine, početna cena Mercedesa 300D Turbo u Nemačkoj je iznosila 64.000, dok je cena ovog primeraka bila skoro 85.000 nekadašnjih nemačkih maraka. Kada se u tu cenu uračunaju protok vremena i efekti inflacije, ta suma bi danas bila ekvivalentna iznosu od oko 98.000 evra.

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Ovaj "španski" Mercedes 300D Turbo, 29 godina kasnije, našao se u rukama ljudi iz kompanija Mechatronik, poznatog specijalizovanog restauratora i dilera klasičnih Mercedesovih automobila (na čijem sajtu se mogu naći neki od zaista izuzetnih i jednstvenih modela slavnog bavarskog proizvođača).

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Kevin Bic, iz Mechatronik-a, kome se zahvaljujemo na ustupljenim fotografijama, za Telegraf.rs potvrđuje da je automobil zaista u odličnom stanju, što se iz priloženog može i videti. Ipak, budući kupac bi svakao trebalo da uradi servis, pošto su godine stajanja sigurno ostavile nekog traga na mehaniku.

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Mechatronik automobil prodaje po ceni 59.900 evra (sa plaćenim porezima), a budući kupac ovog Mercedesa uz automobil dobija pripadajući komplet alata i originalne španske registarske tablice iz 1991. godine.

Mercedes W124 300D Turbo Foto: Mechatronik

Video: Kinez 8 godina pravio mercedesa od drveta i potrošio para koliko bi mu trebalo za pravi

(Telegraf.rs/MBJ)

Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • kole svajcarska

    5. februar 2020 | 20:47

    Gro gro gro gro tako radi Benz stari i na satu 2 000 000 km. Pitaj BG taxiste. Ovo je vrh od auta taj 300cm3 disel sestak moze da vozi deda sin i unuk sa kolena na koleno da se prenosi i nikad nece da stane nikad samo redovan servis ovo se vise nikad nece napraviti ustvari moze al se danas proizvidi da traje vrlo kratko da bi se kupilo novo pa posle ko unistava prirodu sa tolikom otpadom

  • Petar

    6. februar 2020 | 07:24

    Ajoojj al lupetate...sta se rasusilo sta.... sta je dotrajalo...pa nije taj auto bio na livadi neko,j to je auto cuvan u apoteci mazan raznim sredstvima za pastiku kozu motor je konzerviran da ne oksidira....vreovatno je auto redovno paljen da radi....sta mislite da su ti ljudi mutavi sto ga prodavaju za te pare i da se ne razumeju....i za to nisu kupci takvi slepci ko vi sto negativno komentarisete i vozite punta ili stojadina i imate u dzepu 50e a pravite se pametni....to su kupci ljudi milioneri koji znaju da je ovo unikat svetski i kupice ga iz zajebancije da ga imaju u kolekciji a ne da se voze ko sto bi vi na poso i do buvljaka....samo da se ispljuje nesto ,srpska posla

  • Dajdza Rile

    5. februar 2020 | 19:13

    Sta strada prvo na mecki? Sofer buraz! Mecki samo mijenjaj redovno ulje, filtere i sipaj corbu u rezervoar! I furaj do besvijesti! Bolji je od pola novih auta!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA