W12 od 650 konja i ostali jedinstveni Golfovi koji godinama ne prestaju da privlače pažnju

 ≫ 

Komentari

  • Sax

    5. februar 2020 | 05:53

    Nikada nisam voleo golfa. Razlog sto je bicikla udobnija

  • Mi16

    5. februar 2020 | 01:07

    A legenda I zivi mit golf ll limited edition ?

  • VW

    5. februar 2020 | 00:21

    Postojao je i GTI G60 sa 210 ks

  • Japaneros

    4. februar 2020 | 21:30

    Niste spomenuli trojku vr6

  • Johan

    4. februar 2020 | 20:06

    Ja ga imađ vec 23godine ali je neudobam auto usluzan je zvrk je ali neudobnost je velika

  • Trn

    4. februar 2020 | 19:49

    Nikad nikakav auto...dok je golf gti imao 138 konja početkom devedesetih, japanci su pravili biturbo automobile preko 250 konja. Samo srpski gedža nikad nije ni čuo za hondu nsx ili nisan gtr, tojotu supru itd...

    • 4. februar 2020 | 19:59

      Atmosverac

      @Trn

      Lako je napraviti konje sa turbinom. GTI nije imao turbo,kao i 99% automobila iz tog vremena.

    • 4. februar 2020 | 20:13

      Aga

      @Trn

      Poredjenje baba i zaba. Kao kada bih sada ja tebi rekao kakva bre supra, ferari je bolji.

    • 5. februar 2020 | 00:16

      Ja

      @Trn

      Ali nijedan od tih što si nabrojao ne spada u istu klasu kao golf, da ne kažem golf klasu.

    • 5. februar 2020 | 07:28

      Veteran

      @Trn

      Ćuti bre ne znaš šta je dobro,

  • VW obozavalac

    4. februar 2020 | 19:25

    Vozim mercedesa E class ima 200ks, ali golf je golf ako je gti jos ili neki jaci takvi automobili imaju dusu i zanimljivi su za voznju.

    • 4. februar 2020 | 21:11

      Habib

      @VW obozavalac

      Sta je tu zanimljivo. Auto go ko pistolj od opreme ima migavce hahahaha .........

  • Zoki

    4. februar 2020 | 19:12

    I da je sa 1500 ks golf ostaje Golf....!!!!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA