"Turbo-revolucija" trocilindraša: Ovo su 10 najekonomičnijih benzinaca današnjice

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Geras
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • СЕНОВИЋ

    04. februar 2020 | 20:25

    Десет рибљих конзерви илити десет лимених сандука.

  • Geras

    04. februar 2020 | 10:01

    Turbo motori su se pokazali loše..... Potrošnja je manje važna koliko da im motori brzo riknjavaju..... Tako da bezite od toga

  • V

    04. februar 2020 | 09:28

    Polako polako ne zurite sa zaključcima. Ono sto su hteli da kazu je da ova vozila trose od 4-4,5 kad imaju ugradjen plin,pa na 100 km potrose 4 4,5 benzina i 6 6,5 plina.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA