"Turbo-revolucija" trocilindraša: Ovo su 10 najekonomičnijih benzinaca današnjice
≫
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
СЕНОВИЋ
Десет рибљих конзерви илити десет лимених сандука.
Geras
Turbo motori su se pokazali loše..... Potrošnja je manje važna koliko da im motori brzo riknjavaju..... Tako da bezite od toga
V
Polako polako ne zurite sa zaključcima. Ono sto su hteli da kazu je da ova vozila trose od 4-4,5 kad imaju ugradjen plin,pa na 100 km potrose 4 4,5 benzina i 6 6,5 plina.