Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Oli
Mi se okrećemo prema zakonima EU samo onim koji otežavaju ljudima život...ne onim koji olakšavaju. Zašto nemamo ove? *Motor je rezervni deo i neupisuje se u saobraćajnu ( samo kód motora) *Prenos vlasništva vozila bez razlike na kubikažu, taksena marka.. 20 € *Sa B.kategorijom možeta da vozite motore i skutere od 50 i 125 kubika u koliko je automat.... Što svaki skuter jeste... *Tehnički pregled... Auto na 2 bod.Motori i Skuteri na 4 bod. Itd.itd.Znam to... Živin tu 20 god. Pozdrav dobri ljudi.
Marko
Gde je čuveni Okanović , tu je nerešiv problem! Ne da ću da vozim kola koja sam pošteno kupio, nego ću da vozim i danju i noću, i kada mi treba i kada mi ne treba! Dosta mi je raznoraznih maltretiranja Agencije za bezbednost saobraćaja i slične bratije. O MUP-u i da ne govorim. Dakle, ja vozim!!! A možete i da mi pošaljete šofera.
Sima
To što traže broj motora je čista glupost. To je agregat i on je zamenjiv kao i svaki drugi deo. I naravno to se traži samo kod nas.