Neverovatni Lego Bugatti je već tu, sledeći superautomobil od kockica je...
Pravljenje automobila od Lego kockica kao vid kreativne igre tradicija je koja se prenosi generacijama i beleži stalan rast popularnosti tokom godina. Uočivši ovaj trend, proizvođači automobila počeli su da angažuju Lego profesionalce da, umesto maketa automobila, u marketinške svrhe prave replike stvarnih modela, u njihovoj punoj veličini.
Kako je tržište pokazalo interesovanje i za ovaj oblik Lego izazova, a kako sa druge strane, prosečan potrošač u okviru svog doma najčešće nije u prilici da smesti repliku omiljenog automobila naslaganog od kockica u njegovoj punoj veličini, nastao je Lego Technic - način da se doživi neuporedivo kompleksnije iskustvo pri sklapanju automobila i drugih mašina, skoro identično kao ono u fabrici.
Iako manjih dimenzija od automobila u njegovoj stvarnoj veličini, ova serija Lego proizvoda nudi mogućnost neuporedivo detaljnijeg pristupa sklapanju auto komponenti, što uključuje čak i grupe delova za diferencijale, transmisiju, oslanjanje.
Do sada, kompanije je u okviru serije Lego Technic u prodaju pustila setove za sklapanje modela automobila Land Rover Defender i Bugatti Chiron.
Kako su se ovi modeli pokazali više nego uspešnim, iz kompanije Lego su odlučili da prošire seriju i to u velikom stilu, potpisivanjem partnerskog sporazuma sa Lamborghinijem.
Iako još nije otkriveno koji će model ovog prestižnog italijanskog proizvođača biti moguće sklapati od kockica, očekuje se da će se Lamborghini u Lego verziji naći u prodaji tokom leta, navodi Car Buzz.
- Lego već decenijama oduševljava čitave generacije svojim jednostavnim, a uz to i izuzetno kompleksnim konstrukcijama. U digitalnoj eri, gde je zabava smeštena iza ekrana, saradnja sa kompanijom Lego pruža mogućnost entuzijastima da dožive realno iskustvo, reprodukujući Lamborghini automobil u svakom njegovom detalju - smatra Katja Basi, šefica marketinga i komunikacija čuvenog italijanskog proizvođača.
- Prateći uspeh prethodnih modela iz serije Technic, za nas je bilo važno da pronađemo novog partnera sa prepoznatljivim dizajnom i očaravajućim tehnološkim rešenjima, što je objedinjeno u Lamborghiniju, pravoj ikoni u svetu automobilizma - istakao je direktor marketinga u Lego Technic-a Nils Henrik Horsted.
(Telegraf.rs/T.T.)
Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.