Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Nemanja
Ne znam kojom logikom je manje štetnih gasova na 30 u odnosu na 50 kmh... 30 na sat mi je drugom nekih 1500 o/min a 50 kmh mi je trećom brzinom 1500 o/min... Što znači razlika je samo u stepenu prenosa... Uzgred bolje da ne uzimaju statističke podatke iz zapadnih država jer tamo ljudi imaju subvencije na ekološke pogone (hibrid i električni automobil)... Ja po Srbiji jako retko vidim vozilo poput Tojote Prijus ili nekog elektičnog automobila
Stojko
ja bih vozio sporije ali moja Skoda to ne podnosi!
Xaxs
Kad ovo nasi ministri vide stavice 20 na sat kroz Beograd...