Veliko usporavanje: U gradovima uskoro maksimalna brzina 30 na sat?

 ≫ 

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Iva
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Nemanja

    29. januar 2020 | 22:55

    Ne znam kojom logikom je manje štetnih gasova na 30 u odnosu na 50 kmh... 30 na sat mi je drugom nekih 1500 o/min a 50 kmh mi je trećom brzinom 1500 o/min... Što znači razlika je samo u stepenu prenosa... Uzgred bolje da ne uzimaju statističke podatke iz zapadnih država jer tamo ljudi imaju subvencije na ekološke pogone (hibrid i električni automobil)... Ja po Srbiji jako retko vidim vozilo poput Tojote Prijus ili nekog elektičnog automobila

  • Stojko

    29. januar 2020 | 13:29

    ja bih vozio sporije ali moja Skoda to ne podnosi!

  • Xaxs

    29. januar 2020 | 09:00

    Kad ovo nasi ministri vide stavice 20 na sat kroz Beograd...