Nije Lamborghini, nije ni Range Rover, ali je u nekim stvarima mnogo bolji od oba!
Ovaj neobičan dvosed pokreće Chevrolet-ov V8 motor od 6,2 litra, koji na točkove isporučuje snagu od 470 do 720 "konja"
Tehnološke inovacija koje su se, sa ukupnim razvojem tehnologije, poslednjih decenija našle u automobilima, doprinele su brojnim promenama koje se najlakše mogu uočiti po načinu na koji "standardni" automobili menjali i nove klase i oblici karoserije pojavljivali.
"Krosoveri" i SUV vozila, u poslednjih 20-ak godina, preplavili su tržište. Međutim, retki među njima su oni koji su uspeli da u istu karoseriju "spakuju" supersportski automobil visokih performansi i pravi terenac, pouzdan i sposoban da svog vozača nigde ne ostavi na cedilu.
Nešto takvo, međutim, upravo se pojavio. Ime mu je Laffite G-Tec X-Road i jedinstven je današnjem svetu automobilizma.
Iako ga neki porede sa Lamborghini-jevim Urus-om, Laffite G-Tec X-Road nije ni SUV, a ni "pravi" terenac. To je dvosed supersportista sa pogonom na zadnje točkove, koji i te kako preferira asfalt. Kada, međutim, sa njega siđe, tu tek počinje prava "žurka"!
Ovaj neobočan dvosed pokreće Chevrolet-ov V8 motor od 6,2 litra, koji na točkove, preko petostepenog sekvencijalnog ili šestostepenog automatskog menjača, isporučuje snagu od 470 do 720 "konja".
Maksimalna brzina je elektronski ograničena na 230 kilometara na čas. Proizvođač navodi da klirens od 43 centimetra omogućava automobilu ekstremne performanse, čemu značajno doprinosi "posebno projektovana šasija".
Iako proizvođač to nigde ne navodi, pojedini mediji pišu daje karoserija delimično zasnovana na Nissan-ovom modelu 370Z. Ipak, mnogo je veća verovanoća da je Laffite G-Tec X-Road jednim delom konstrukcije oslanja na, 2015. godine predstavljeni, Zarooq Motors Sand Racer, konstruisan u Saudijskoj Arabiji, u čijem projektovanju je učestovao i Bruno Lafit, vlasnik Laffite-a.
Laffite G-Tec X-Road će biti proizveden u ograničenoj seriji od 30 samo primeraka. Prodavaće se po početnoj ceni od 465.000 dolara, dok će predstojeći elektirčni model budućeg vlasnika koštati 545.000 dolara.
(Telegraf.rs)
Video: Comtrade System Integracije prvi u regionu koristi naprednu OpenXDR platformu
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.