Ko god prati kada je i koliko je zagadjenje vazduha, vrlo brzo je primetio da zagadjenje i količina saobraćaja nemaju baš neke veze! Što će reći da je priča o automobilima i zagadjenju naduvana zbog interesnih grupa! Bilo bi ispravno da se nadležni potrude i nadju pravi izvor zagadjenja i predlože mere za smanjenje istog!
Ajmo ovako. Učešće akciza u ceni goriva preko 50%. Stariji modeli (računajući i moj 22 god) više troše nego novija vozila. Ukidanjem ili ograničenjem tih auta smanjiće se prodaja goriva, samim tim i akciza. Znači, to otpada. Da ne pričamo o gradskom saobraćaju, gsp, Niš-expres, čiji autobusi odavno ne ispunjavaju nijednu normu. Paralelno sa (odjednom) prevelikim zagađenjem pušta se u rad turski tok. Taj gas mora negde da se proda. Već je osnovano neko javno preduzeće koje je pod okriljem Srbija-gasa. Sad će garant poskupljenje ekoloških taksi za sve osim domaćinstvima koja se budu grejala na gas. Njih će odrati preko cene gasa. A procedura isključenja biće kao sa toplanama. Tona papira i opet ne možeš da se isključiš.
A tek sto ima lomova od kamiona koji se uredno registruju,prolaze teh.pregled,a zagadjuju samo tako (fap,kamaz,raba,stari manovi...)oni su valjda euro -10!!!to vam je tek katastrofa!!!
Kad na semaforu se zaustavljam a ispred mene golf2 ostanem malo više iza njega i ugasim ventilator grijanja da ne uvlači vazduh jer se osete gasovi od auspuha. Obično kad krene golf2 i malo doda gas izbaci dim, neki put i čađ ako ima slabiji motor to najviše dizelaš...govorim iz ličnog iskustva i nije samo golf2 već mnogi stariji dizelaši...
Dobro, 'ajd zabranite dizel 1,2,3,4 i onda ce biti manje zagadjivaca. Sve prebacite na solarijom. Ocete da ovi preradjivaci naftinih derivata, ostanu tehnoloski visak pa ns biro, otpremnina, uh,,,,,,,!!!!!
Ja vozim auto od 23 godine samo zato što mi standard ne dozvoljava da imam novi auto. Pogledajte odnos prosečne plate i prosečne cene novog auta srednje klase. Grejem se na dr a zato što grad u kome živim nije gasifikovan, a nema ni gradsku toplanu. Znači nije sve do nas ima malko i do vlade.
Kolioo znam dizel motori nemaju katalizator, dizel motori imaju EGR ventil i DPF filter. A benzin motori imaju katalizator. Nije problem auto, problem je svet u kom zivimo. Vazno je da hoce da zabrane Euro 3 i Euro 4 motore. Al zato taksisti mogu lagano da kupe nov auto. A vi obicni smrtnici se snalazite i zaduzujte se u banci da priustite sebi normalan zivot...
svuda u svetu cim politicari malo pocnu da talasaju da izbijaju pare narodu iz dzep on se udruzi i kaze politicarima gde im je mesto i ko ih hrani i poji... a samo u srbiju nit se udruzujemo nit smo za dogovor... a oni samo deru biju po dzep ma samo udri kad smo debili... jaaaaaaoooooo
Nema ko da udruži narod. Nikad na svetu nisu postojali niti ce postojati spontani ptotesti. To ima samo u američkim "demokratskim" knjigama. Svugde neko digne narod, u normalnim zemljaa su to sindikati, kod posto nemamo sindikate, može biti neka druga interesna struja, a pošto su i te struje ili slabe ili naklonjrene vlastima (ili vlasti njima) , ostaje ti da plaćaš sta ti se kaže i kljucaš kao kokoška...
ma sta pricate dok se vozio golf 1 i ta dvojka nije bilo ni z od zagadjenja ... sad od jednom automobili najvise zagadjuju jos par nepar... ma treba nam zabraniti da disemo i da budemo robovi zivimo na vazduh jedemo vazduh... a ko moze i ima nek vozi jede pije... samo udri po narodu... jaaaoooo drzavoooo
- Neki dan u drugim novinama su objavili podatak da saobraćaj u Srbiju učestvuje u zagađenju sa, eeeej, 6% ukupno!!
Od toga 58% su termo - elektrane, a ostalo mini elektrane i domaćinstva...
E, sad... , pretpostavimo sada da u Srbiji recimo nema saobraćaja!, uopšte....
Onda bi zagađenje bilo ne recimo 200 tih nekih čestica, nego 188!!!
I, jel vam sada jasno da je sve ovo oko Euro 3 obično sviranje....
Uvedite gas svuda, oborite cenu da bude u rangu čvrstog goriva po sezoni, sve elektrane opremite prečistačima i filterima, a vozila na TNG i CNG maksimalno favorizovati, jer je produkt zagađenja kod njih skoro, pa nulta emisija.
Ostavite na miru vozače Euro 3 automobila. Kako je bilo u Nemačkoj onda 2001. kada je Euro 3 bio najnoviji standard, a broj automobila daleko veći nego kod nas sada, Nemci su se pogušili u dimu? Ne bih rekao baš... Ne možemo mi da se ravnamo sa njima, da dostignemo njihov standard iz 2001. bilo bi super.
Otkud sad odjednom tolika panika o zagađenju kao da do sada vazduh nije bio zagađen , nego predpodstavljam da se radi o skretanju pažnje da bi se sprovele neke druge cake . Naravno da se uzme što više para od vlasnika vozila kao oni su veliki zagađivači a mislim da bi gradski ptevoz bio u kolapsu kada bi kontrolisali njihova vozila a takođe šta je sa voznim parkovima i radnim mašinama mnogobrojnih firmi koj ih poseduju. Vazduh jeste nečist ali da budemo pri vrhu u Evropi nešto čisto sumnjam, kad dune vetar opet će nam predstaviti da smo među najgorima !
Prazna prica. Nema boljih motora od 1.9 tdi do 2005 god. to su najbolji motori ikad uradjeni, ovi novi su sranje. Ovo je uvodna prica za poskupljenje. 😡
Pre 40 i više godina disali smo daleko čistiji vazduh kada euro norme nisu ni postojale u doba fiće i tristaća,današnji problemi zagađenja su daleko šireg spektra od samih automobila.
U Americi oldtajmeri su naj popularniji samo u evropu se uvode euro 6 ne znam ni sam sta. Ja bi prvi da mogu vozio pre nekog mustanga iz 66-te nego bilo koji nov kompijuterski auto! I najveci zagadjivaci su dizeli zato se zabranjuju u svetu. Ja imam korsu na plin zasto drzava onda ne smanji akcize na benz i tng i smanji cenu registracija na iste i resen problem! A da pa zbog pohlepe samo otimaju od naroda raznoraznim atestima a registracije i teh svake godine sve skuplji!
Nisam doktor za motore i nikako mi nije jasnokako jedan te isti motor može da bude euro3, euro4, euro5. Škoda 1,2 htp je taj moror. Zarczaista treba da se poveruje daisti motor može da se doradi sa 3 na 5. Mislim da je to šarena laža.
Kome zele ove vlasti sada da uteraju pare u djep dizuci hajku na stare automobile, pogledajte samo emisije o takozvanim oldajmerima na celom zapadu, vrede kao kod nas dvosoban stan, i nisam procitao da ih zabranjuju vec su oni svojevrsna relikvija, milion starih automobila izbaco gasove kao kao petina neke omanje toplane, zatvorite toplane, aaaaa to nesme niko da pomene, iskljucite gradske autobuse, sta je niko ni da pisne o njima, nesto ovde mnogo smrdi
Da zivimo u iole normalnoj zemlji, svaka porodica koja ima minimum dva zaposlena clana vozila bi novi automobil i samim tim ne bismo raspredali o emisijama motora i zagadjenosti zivotne sredine. Druga stvar, da zivimo u iole normalnoj drzavi ista ne bi dozvolila uvoz tih automobila kojih sada zeli da se otarasi a treca stvar, neka mi neko objasni gde odlaze novci od takse za zastitu zivotne sredine? Moja porodica godisnje placa 396 dinara za istu vec godinama.
Evo mi u Nemackoj svi vozimo nova auta!Uz to svi su Elektro!Daj druze nije sve tako kako si napisao!Euro5 ili Euro6 su isti kat sa malim izmenama al stetnost je ista!Zelim reci da je to sve pranje para da bi produkcija radila!Elektro auta stetnija odauta koja trose fosilna goriva!Kako?Evo ovako, zivotni vek baterije za Elekro su oko 5 god treba se posle to reciklirati a gde kad vise nista nije za upotrebu!Ruda koje nema puno za baterije dok se dovede do finalnog produkta zagadio Eauto i ostetio planetu od ostalih mogucnosti!
Ja vozim električni auto već 6 godina. Prešao sam preko 160,000 km. Zime do -27°C. Baterija još ima 94% kapaciteta nove. Većinsko sam slučaj (ne računaj Nissan Leaf). Originalne kočnice. Znači tvoja priča o reciklaži "ne štima".
Što se tiče zagađivanja, i proizvodnja motora na fosilna goriva zagađuje. Ako ćeš da porediš, uradi to pošteno. Tačno je da proizvodnja baterija zagađuje nešto više ali je to i dalje jednako otprilike *jednoj do dve* godine vožnje na fosilna goriva. Posle tog perioda, narednih 10+ godina električni je na "nuli" po pitanju zagađivanja a onaj na fosilna goriva nastavlja sve više jer troši sve više a zahteva i redovnu zamenu (i proizvodnju) ulja i kočnica (višestruko manje sa električnim). Konačno, vožnja i na struju iz elektrana na ugalj ili čak benzinskih generatora je i dalje čistija i zahteva manje goriva nego vožnja benzinaca...
Nasa drzava gleda da uzme pare za registraciju vozila a u evropskoj uniji takode ima auta starosti preko 30 godina i niko ih nedira kao zagadivace a hibrise su bili stimulisali pa povukli stimulaciju sad ih niko nece
I dosada su vizeni ti automobili stari i do 40 godina a nisu toliki zagadivaci kao toplane i odzaci sa kuca koje koriste ugalj za grejanje sva auta manje zagade nego toplana u jednom gradu
Ma neeee, automobila je skoro 2 miliona. Woow. A 1.700.000 je i dalje mnogo "motora" iz doba oko 2003/2004. A od toga je vecina dizela bez dpf filtera. A oni su izbacivali preko 300g CO2. Motori posle 2012 izbacuju od 100g do 200g. Ali....
A L I ...
Kao sto rece neko pre mene,
a sta je sa toplanama, fabrikama, novim gradilistima, rafinerijama itd ?
Oni su kao ugradili filtere?!
Pa kako kad ja znam iz, razlicitih izvora, da vecina novih postrojenja, a i onih starih, nema skorilo nikakve kontrole i norme o tome koliko oni CO2 ispustaju SVAKI DAN !!!?
Smesno je sve to...
Da mozes da se vozis do Vlade i onda da das intervju da he zagadhenje isto kao i prethodnih godina?! Ahahaha
Stvarno... Pa jeste narod mozda glup i slep, al nije TOLIKO.
Baš bi voleo da vidim ko ima hrabrosti da isključi 1.500.000 vozila iz saobraćaja.Zaboravljate da sa tim merama ugrožavate 3.000.000miliona ljudi da bi se dodvorili E.U.koja vas vuče za nos i koja postoji samo na papiru.Ako su vozila problem zabranite im ulazak u velike gradove ili im uvedite par _ nepar a nas iz provincije pustite da vozimo ono sto možemo da kupimo.Ne zaboravite da ste nas vi doveli do ovog siromaštva.
Ja kad bih mogao da vozim euro6 nebi se bunio ovako mi nije svejedno da auto 2001g sa euro3 motorom koji sam sa dosta odricanja i uz puno muke kupio neko mi zabrani da vozim a kad sam im plaćao nenormalno skupu registraciju sve ok nije zagađivao ništa zato dajte nam plate i standard kao u zemljama iz kojih uzimate te zakone pa ćemo lako kupiti nova kola svi ,nismo ni mi ludi da kad bi mogli nebi vozili nova kola i čuvali vazduh i okolinu,lako je zabraniti al treba neko da misli i na narod koji jedva vozi i ovo što ima
Azotara je u stecaju i ne radi uopste vec dve godine. Rafnerija, od kako su Rusi dosli, ugradili su sve moguce i najnovije filtere. Tako da nije Pancevo najgori grad u Srbiji kako ga Beogradjani smatraju.
Treba sve starije automobile od deset godina zakonom zabraniti. Pa ne mozes da zagadjujea okolinu krsevima brate, automobil treba da bude luksuz. Vucicu zabrani krseve i udri po dzepu. Imas podrsku naroda!!!!
Desetinama godina je tzv. zagadjenje...Cilj je da se izvrši pritisak na domaćinstva ( usvajanjem određenih zakonskih odredbi) da sa drva i ugalj predju na gas. U većini gradova je u zadnje tri godine postavljena gasna instalacija skoro u svim ulicama, ali se narod ne odlučuje za gas iz ekonomskih razloga. E u tom grmu "leži zec"... uglavnom se priča da se oni koji su se priključili na gas "žale na visoke račune"...
Meni racun za gas mesecno 17hiljada, a grejem 2 i po prostorije i u njima je osrednje toplo. 🤭 Plus struja zimi preko 10 hiljada. I sta kome reci? Jedna plata samo na struju i gas, gde je ostalo?
Tako je bilo i sa TNGom. Ljudi su masovno ugradjivali gas u automobilima i onda su poceli da uvode akcize, ateste, reateste... i od tada se sve manje voze automobili na gas a sve vise dizelasi krsevi koji dolaze od preko. Manji je zagadjivac Golf 2 na gas nego Golf 5 dizel. Neka stimulisu auto gas vozila smanjenjem raznoraznih taksi
Tačno je da dizel motori jako više zagađuju vazduh od bezolovnih motora! Ali to je samo jedan od mnogih uzroka lošeg kvaliteta vazduha! 90% Srbije se još uvek greje na drva, uglalj itd a to i te kako doprinosi pogoršanju kvaliteta vazduha! Pa još da se doda koliko je šuma poseceno zadnjih 20tak godina .... dodajemo do zaključka da je sve ovo 99% nemarnost čoveka za zdravom okolinom!
Prestanite više da podležete pritisku onih koji se oglašavaju o starosti putničkih vozila koji "zagađuju" okolinu, kao jedinom uzročniku zagađenja.Zašto onda prolaze tehnički pregled ako su glavni krivci za loš vazduh?Pitajte meteorologe, koji je naziv za pojavu statičnog pritiska vazduha koji je trenutno nad Srbijom.Čemu ekskluzivnost za ono što je normalna pojava od novembra do marta meseca?
Mora da se iskoristi situacija bre, kako ne razumeš..... To što za uvođenje gasa za grejanje ili još gore toplovoda, treba od 2 do 5 h eura nema veze. Ova zemlja je postala mikijeva radionica
Penzioner
Ko god prati kada je i koliko je zagadjenje vazduha, vrlo brzo je primetio da zagadjenje i količina saobraćaja nemaju baš neke veze! Što će reći da je priča o automobilima i zagadjenju naduvana zbog interesnih grupa! Bilo bi ispravno da se nadležni potrude i nadju pravi izvor zagadjenja i predlože mere za smanjenje istog!
Podelite komentar
Mladen
Porez na luksuz se ukida posle 20 godina starosti automobila, tolko o tome
Podelite komentar
Sarkazam
Ajmo ovako. Učešće akciza u ceni goriva preko 50%. Stariji modeli (računajući i moj 22 god) više troše nego novija vozila. Ukidanjem ili ograničenjem tih auta smanjiće se prodaja goriva, samim tim i akciza. Znači, to otpada. Da ne pričamo o gradskom saobraćaju, gsp, Niš-expres, čiji autobusi odavno ne ispunjavaju nijednu normu. Paralelno sa (odjednom) prevelikim zagađenjem pušta se u rad turski tok. Taj gas mora negde da se proda. Već je osnovano neko javno preduzeće koje je pod okriljem Srbija-gasa. Sad će garant poskupljenje ekoloških taksi za sve osim domaćinstvima koja se budu grejala na gas. Njih će odrati preko cene gasa. A procedura isključenja biće kao sa toplanama. Tona papira i opet ne možeš da se isključiš.
Podelite komentar
нс
@Sarkazam
Цена за домаћинства МОРА да падне! Има народ границе.
Podelite komentar
Pajko
Voziće se i dalje i euro2 i euro3 automobili,cilj je da platiš debelu taksu da puniš budžet, pa onda vozi nije više bitno zagađenje.
Podelite komentar
Jolle
A tek sto ima lomova od kamiona koji se uredno registruju,prolaze teh.pregled,a zagadjuju samo tako (fap,kamaz,raba,stari manovi...)oni su valjda euro -10!!!to vam je tek katastrofa!!!
Podelite komentar
Mihailović
Kad na semaforu se zaustavljam a ispred mene golf2 ostanem malo više iza njega i ugasim ventilator grijanja da ne uvlači vazduh jer se osete gasovi od auspuha. Obično kad krene golf2 i malo doda gas izbaci dim, neki put i čađ ako ima slabiji motor to najviše dizelaš...govorim iz ličnog iskustva i nije samo golf2 već mnogi stariji dizelaši...
Podelite komentar
Vasilije,
Dobro, 'ajd zabranite dizel 1,2,3,4 i onda ce biti manje zagadjivaca. Sve prebacite na solarijom. Ocete da ovi preradjivaci naftinih derivata, ostanu tehnoloski visak pa ns biro, otpremnina, uh,,,,,,,!!!!!
Podelite komentar
Đorđe
Ja vozim auto od 23 godine samo zato što mi standard ne dozvoljava da imam novi auto. Pogledajte odnos prosečne plate i prosečne cene novog auta srednje klase. Grejem se na dr a zato što grad u kome živim nije gasifikovan, a nema ni gradsku toplanu. Znači nije sve do nas ima malko i do vlade.
Podelite komentar
нс
@Đorđe
Тако је Ђорђе,нека нам дају субвенцију од 5000е и ми ће мо нов ауто на кредит узети(84 рате).
Podelite komentar
Keepee
Kolioo znam dizel motori nemaju katalizator, dizel motori imaju EGR ventil i DPF filter. A benzin motori imaju katalizator. Nije problem auto, problem je svet u kom zivimo. Vazno je da hoce da zabrane Euro 3 i Euro 4 motore. Al zato taksisti mogu lagano da kupe nov auto. A vi obicni smrtnici se snalazite i zaduzujte se u banci da priustite sebi normalan zivot...
Podelite komentar
Милош
Највеће загађиваче овде нема, а то су фабрике, топлане, винча нпр.,наспрам њих су аутомобили мале маце.
Podelite komentar
genk
svuda u svetu cim politicari malo pocnu da talasaju da izbijaju pare narodu iz dzep on se udruzi i kaze politicarima gde im je mesto i ko ih hrani i poji... a samo u srbiju nit se udruzujemo nit smo za dogovor... a oni samo deru biju po dzep ma samo udri kad smo debili... jaaaaaaoooooo
Podelite komentar
KAN TENGRI
@genk
Nema ko da udruži narod. Nikad na svetu nisu postojali niti ce postojati spontani ptotesti. To ima samo u američkim "demokratskim" knjigama. Svugde neko digne narod, u normalnim zemljaa su to sindikati, kod posto nemamo sindikate, može biti neka druga interesna struja, a pošto su i te struje ili slabe ili naklonjrene vlastima (ili vlasti njima) , ostaje ti da plaćaš sta ti se kaže i kljucaš kao kokoška...
Podelite komentar
golf 2
ma sta pricate dok se vozio golf 1 i ta dvojka nije bilo ni z od zagadjenja ... sad od jednom automobili najvise zagadjuju jos par nepar... ma treba nam zabraniti da disemo i da budemo robovi zivimo na vazduh jedemo vazduh... a ko moze i ima nek vozi jede pije... samo udri po narodu... jaaaoooo drzavoooo
Podelite komentar
Stankovic Blagoje
@golf 2
Pa veći je zagađivač jedna kuća koja se greje na ugalj, nego 20 automobila sa motorima euro 2!
Podelite komentar
Sofokle
- Neki dan u drugim novinama su objavili podatak da saobraćaj u Srbiju učestvuje u zagađenju sa, eeeej, 6% ukupno!! Od toga 58% su termo - elektrane, a ostalo mini elektrane i domaćinstva... E, sad... , pretpostavimo sada da u Srbiji recimo nema saobraćaja!, uopšte.... Onda bi zagađenje bilo ne recimo 200 tih nekih čestica, nego 188!!! I, jel vam sada jasno da je sve ovo oko Euro 3 obično sviranje.... Uvedite gas svuda, oborite cenu da bude u rangu čvrstog goriva po sezoni, sve elektrane opremite prečistačima i filterima, a vozila na TNG i CNG maksimalno favorizovati, jer je produkt zagađenja kod njih skoro, pa nulta emisija.
Podelite komentar
нс
@Sofokle
О томе причам деценију!
Podelite komentar
Boki
Ostavite na miru vozače Euro 3 automobila. Kako je bilo u Nemačkoj onda 2001. kada je Euro 3 bio najnoviji standard, a broj automobila daleko veći nego kod nas sada, Nemci su se pogušili u dimu? Ne bih rekao baš... Ne možemo mi da se ravnamo sa njima, da dostignemo njihov standard iz 2001. bilo bi super.
Podelite komentar
Fili
Sta je sa autobusima i kamionima?
Podelite komentar
Djisko
Smanjte akcize naTNG, i eto resenja za automobile..
Podelite komentar
нс
@Djisko
Мислиш да им је то у циљу! Укинути!
Podelite komentar
Baki
Otkud sad odjednom tolika panika o zagađenju kao da do sada vazduh nije bio zagađen , nego predpodstavljam da se radi o skretanju pažnje da bi se sprovele neke druge cake . Naravno da se uzme što više para od vlasnika vozila kao oni su veliki zagađivači a mislim da bi gradski ptevoz bio u kolapsu kada bi kontrolisali njihova vozila a takođe šta je sa voznim parkovima i radnim mašinama mnogobrojnih firmi koj ih poseduju. Vazduh jeste nečist ali da budemo pri vrhu u Evropi nešto čisto sumnjam, kad dune vetar opet će nam predstaviti da smo među najgorima !
Podelite komentar
Uter
@Baki
Ocigledno je da nam spremaju nesto jako lose. Verovatno ce morati svi stariji automobili na otpad pa je ovo uvod u pricu...
Podelite komentar
Jovan
@Baki
Euro 5,Euro 6 ne zagadjuje????Najvise zagadjuju politicari!Pogotovo ovi na vlasti
Podelite komentar
Milos
Kako to odjednom zbog auta se zagadjenje nema veze sto fabrike ispustajh onolki dim to ne zagadjuje strasno...
Podelite komentar
Mehaničar
Prazna prica. Nema boljih motora od 1.9 tdi do 2005 god. to su najbolji motori ikad uradjeni, ovi novi su sranje. Ovo je uvodna prica za poskupljenje. 😡
Podelite komentar
Gagi
Pre 40 i više godina disali smo daleko čistiji vazduh kada euro norme nisu ni postojale u doba fiće i tristaća,današnji problemi zagađenja su daleko šireg spektra od samih automobila.
Podelite komentar
Srbin
@Gagi
Tada je svaki 100 gradjanin imao automobil,a danas svaki gradjanin po dva u tome je problem
Podelite komentar
Sasa
@Gagi
U pravu si Srbine i svako vozi po 2 automobila od jednom... Daj ne lupajte... Sve ovo ima za cilj nešto drugo
Podelite komentar
Jovan
U Americi oldtajmeri su naj popularniji samo u evropu se uvode euro 6 ne znam ni sam sta. Ja bi prvi da mogu vozio pre nekog mustanga iz 66-te nego bilo koji nov kompijuterski auto! I najveci zagadjivaci su dizeli zato se zabranjuju u svetu. Ja imam korsu na plin zasto drzava onda ne smanji akcize na benz i tng i smanji cenu registracija na iste i resen problem! A da pa zbog pohlepe samo otimaju od naroda raznoraznim atestima a registracije i teh svake godine sve skuplji!
Podelite komentar
ns
@Jovan
A nece da smanje samo da povecaju...
Podelite komentar
Vlada grobar
Voleo bih da upoznam ratara kao i vecina ovde prisutna. Naravno kad dobije slobodan vikend.
Podelite komentar
Veteran
Meni auspuh icepan..?
Podelite komentar
Mako
A toplane sa tonama mazuta ?
Podelite komentar
Oki
Neka nam zapad ocisti drzavu od bombardovanja, oni su najvise zagadili
Podelite komentar
markokobaz
a autbusi gsp-a.....
Podelite komentar
Aleksandar
CNG vozim godinama. Nema subvencija, nema jeftinije registracije! Zašto, ZAŠTO?
Podelite komentar
Brk
@Aleksandar
Zato.
Podelite komentar
Bahus
@Aleksandar
Pa kume tebi treba sve skuplje da bude. Dovoljno vec ustedis na gorivu.
Podelite komentar
нс
@Aleksandar
Многи су деценијама возили па тупсони скратили интервал атеста,поскупели итд.
Podelite komentar
Ax
Nisam doktor za motore i nikako mi nije jasnokako jedan te isti motor može da bude euro3, euro4, euro5. Škoda 1,2 htp je taj moror. Zarczaista treba da se poveruje daisti motor može da se doradi sa 3 na 5. Mislim da je to šarena laža.
Podelite komentar
Aleksandar
Vozim auto na KPG šest godina. Skuplja registracija, atest, gomila papira. Auto ne zagađuje okolinu.
Podelite komentar
istinitost
Kome zele ove vlasti sada da uteraju pare u djep dizuci hajku na stare automobile, pogledajte samo emisije o takozvanim oldajmerima na celom zapadu, vrede kao kod nas dvosoban stan, i nisam procitao da ih zabranjuju vec su oni svojevrsna relikvija, milion starih automobila izbaco gasove kao kao petina neke omanje toplane, zatvorite toplane, aaaaa to nesme niko da pomene, iskljucite gradske autobuse, sta je niko ni da pisne o njima, nesto ovde mnogo smrdi
Podelite komentar
Pazarac 1
Do jucer smo vozili krseve pa nije bilo ovoliko zagadjenja a sada su novija vozila a vece zagadjenje tu nesto smrdi
Podelite komentar
Toma
@Pazarac 1
Beavo za zaključnost .mica istampao i prodao treba radna mesta
Podelite komentar
YYY
Da zivimo u iole normalnoj zemlji, svaka porodica koja ima minimum dva zaposlena clana vozila bi novi automobil i samim tim ne bismo raspredali o emisijama motora i zagadjenosti zivotne sredine. Druga stvar, da zivimo u iole normalnoj drzavi ista ne bi dozvolila uvoz tih automobila kojih sada zeli da se otarasi a treca stvar, neka mi neko objasni gde odlaze novci od takse za zastitu zivotne sredine? Moja porodica godisnje placa 396 dinara za istu vec godinama.
Podelite komentar
🇷🇸
@YYY
Evo mi u Nemackoj svi vozimo nova auta!Uz to svi su Elektro!Daj druze nije sve tako kako si napisao!Euro5 ili Euro6 su isti kat sa malim izmenama al stetnost je ista!Zelim reci da je to sve pranje para da bi produkcija radila!Elektro auta stetnija odauta koja trose fosilna goriva!Kako?Evo ovako, zivotni vek baterije za Elekro su oko 5 god treba se posle to reciklirati a gde kad vise nista nije za upotrebu!Ruda koje nema puno za baterije dok se dovede do finalnog produkta zagadio Eauto i ostetio planetu od ostalih mogucnosti!
Podelite komentar
Elektro-vozač
@YYY
Ja vozim električni auto već 6 godina. Prešao sam preko 160,000 km. Zime do -27°C. Baterija još ima 94% kapaciteta nove. Većinsko sam slučaj (ne računaj Nissan Leaf). Originalne kočnice. Znači tvoja priča o reciklaži "ne štima". Što se tiče zagađivanja, i proizvodnja motora na fosilna goriva zagađuje. Ako ćeš da porediš, uradi to pošteno. Tačno je da proizvodnja baterija zagađuje nešto više ali je to i dalje jednako otprilike *jednoj do dve* godine vožnje na fosilna goriva. Posle tog perioda, narednih 10+ godina električni je na "nuli" po pitanju zagađivanja a onaj na fosilna goriva nastavlja sve više jer troši sve više a zahteva i redovnu zamenu (i proizvodnju) ulja i kočnica (višestruko manje sa električnim). Konačno, vožnja i na struju iz elektrana na ugalj ili čak benzinskih generatora je i dalje čistija i zahteva manje goriva nego vožnja benzinaca...
Podelite komentar
Johan
Nasa drzava gleda da uzme pare za registraciju vozila a u evropskoj uniji takode ima auta starosti preko 30 godina i niko ih nedira kao zagadivace a hibrise su bili stimulisali pa povukli stimulaciju sad ih niko nece
Podelite komentar
Johan
I dosada su vizeni ti automobili stari i do 40 godina a nisu toliki zagadivaci kao toplane i odzaci sa kuca koje koriste ugalj za grejanje sva auta manje zagade nego toplana u jednom gradu
Podelite komentar
Dejann
Ma nesekiram se ja za zagađivače nego kad ću moći odvojiti neki dinar od plate a da nejedem samo hleb i kifle
Podelite komentar
Dzonii
Ma neeee, automobila je skoro 2 miliona. Woow. A 1.700.000 je i dalje mnogo "motora" iz doba oko 2003/2004. A od toga je vecina dizela bez dpf filtera. A oni su izbacivali preko 300g CO2. Motori posle 2012 izbacuju od 100g do 200g. Ali.... A L I ... Kao sto rece neko pre mene, a sta je sa toplanama, fabrikama, novim gradilistima, rafinerijama itd ? Oni su kao ugradili filtere?! Pa kako kad ja znam iz, razlicitih izvora, da vecina novih postrojenja, a i onih starih, nema skorilo nikakve kontrole i norme o tome koliko oni CO2 ispustaju SVAKI DAN !!!? Smesno je sve to... Da mozes da se vozis do Vlade i onda da das intervju da he zagadhenje isto kao i prethodnih godina?! Ahahaha Stvarno... Pa jeste narod mozda glup i slep, al nije TOLIKO.
Podelite komentar
KOSTIĆ DRAGAN
Baš bi voleo da vidim ko ima hrabrosti da isključi 1.500.000 vozila iz saobraćaja.Zaboravljate da sa tim merama ugrožavate 3.000.000miliona ljudi da bi se dodvorili E.U.koja vas vuče za nos i koja postoji samo na papiru.Ako su vozila problem zabranite im ulazak u velike gradove ili im uvedite par _ nepar a nas iz provincije pustite da vozimo ono sto možemo da kupimo.Ne zaboravite da ste nas vi doveli do ovog siromaštva.
Podelite komentar
☝️
@KOSTIĆ DRAGAN
Bravo care
Podelite komentar
Toma diploma
@KOSTIĆ DRAGAN
To brale neka si im rekao
Podelite komentar
нс
@KOSTIĆ DRAGAN
Тачно!
Podelite komentar
Ivan
Ja kad bih mogao da vozim euro6 nebi se bunio ovako mi nije svejedno da auto 2001g sa euro3 motorom koji sam sa dosta odricanja i uz puno muke kupio neko mi zabrani da vozim a kad sam im plaćao nenormalno skupu registraciju sve ok nije zagađivao ništa zato dajte nam plate i standard kao u zemljama iz kojih uzimate te zakone pa ćemo lako kupiti nova kola svi ,nismo ni mi ludi da kad bi mogli nebi vozili nova kola i čuvali vazduh i okolinu,lako je zabraniti al treba neko da misli i na narod koji jedva vozi i ovo što ima
Podelite komentar
Veteran
Mlate praznu slamu..
Podelite komentar
Zis
Ajde ne lupetajte vise molim vas ,kakvi crni automobili ,glavni zagadjivaci su Obrenovac termoelektrane i Pancevo ,Azotara ,Rafinerija Nafte .
Podelite komentar
Rhoi
@Zis
I deponije đubreta koje sve neki "školovani" menadžeri saniraju.
Podelite komentar
Pancevac
@Zis
Azotara je u stecaju i ne radi uopste vec dve godine. Rafnerija, od kako su Rusi dosli, ugradili su sve moguce i najnovije filtere. Tako da nije Pancevo najgori grad u Srbiji kako ga Beogradjani smatraju.
Podelite komentar
ratar
Treba sve starije automobile od deset godina zakonom zabraniti. Pa ne mozes da zagadjujea okolinu krsevima brate, automobil treba da bude luksuz. Vucicu zabrani krseve i udri po dzepu. Imas podrsku naroda!!!!
Podelite komentar
Ajde?
@ratar
A ti si taj narod?nisi ti ratar vec cobanin
Podelite komentar
Red briggade
Desetinama godina je tzv. zagadjenje...Cilj je da se izvrši pritisak na domaćinstva ( usvajanjem određenih zakonskih odredbi) da sa drva i ugalj predju na gas. U većini gradova je u zadnje tri godine postavljena gasna instalacija skoro u svim ulicama, ali se narod ne odlučuje za gas iz ekonomskih razloga. E u tom grmu "leži zec"... uglavnom se priča da se oni koji su se priključili na gas "žale na visoke račune"...
Podelite komentar
Ehd
@Red briggade
Meni racun za gas mesecno 17hiljada, a grejem 2 i po prostorije i u njima je osrednje toplo. 🤭 Plus struja zimi preko 10 hiljada. I sta kome reci? Jedna plata samo na struju i gas, gde je ostalo?
Podelite komentar
Grundfos
@Red briggade
Jel ims ti prozore na toj kuci?
Podelite komentar
Putinci
@Red briggade
Nemoj da lazes
Podelite komentar
нс
@Red briggade
Проблем је дистрибутер гаса,велика уграђивања у цену! Народ се враћа на гас чим цена се обори 10-13 динара!
Podelite komentar
Ja
@Red briggade
Tako je bilo i sa TNGom. Ljudi su masovno ugradjivali gas u automobilima i onda su poceli da uvode akcize, ateste, reateste... i od tada se sve manje voze automobili na gas a sve vise dizelasi krsevi koji dolaze od preko. Manji je zagadjivac Golf 2 na gas nego Golf 5 dizel. Neka stimulisu auto gas vozila smanjenjem raznoraznih taksi
Podelite komentar
samo iskeno
Tačno je da dizel motori jako više zagađuju vazduh od bezolovnih motora! Ali to je samo jedan od mnogih uzroka lošeg kvaliteta vazduha! 90% Srbije se još uvek greje na drva, uglalj itd a to i te kako doprinosi pogoršanju kvaliteta vazduha! Pa još da se doda koliko je šuma poseceno zadnjih 20tak godina .... dodajemo do zaključka da je sve ovo 99% nemarnost čoveka za zdravom okolinom!
Podelite komentar
Paris
Prestanite više da podležete pritisku onih koji se oglašavaju o starosti putničkih vozila koji "zagađuju" okolinu, kao jedinom uzročniku zagađenja.Zašto onda prolaze tehnički pregled ako su glavni krivci za loš vazduh?Pitajte meteorologe, koji je naziv za pojavu statičnog pritiska vazduha koji je trenutno nad Srbijom.Čemu ekskluzivnost za ono što je normalna pojava od novembra do marta meseca?
Podelite komentar
Kizza
@Paris
Mora da se iskoristi situacija bre, kako ne razumeš..... To što za uvođenje gasa za grejanje ili još gore toplovoda, treba od 2 do 5 h eura nema veze. Ova zemlja je postala mikijeva radionica
Podelite komentar
ratar
@Paris
Ajde gasi taj krs koji vozis i ne gusi. Ako nemas para za nov auto nema da vozis i tacka...
Podelite komentar
Putinci
@Paris
A ti si neki baja?!
Podelite komentar