≫
Začarani krug zagađenja: Da li je opravdano isključivanje starijih polovnjaka iz saobraćaja?
≫
Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?
M
Ukinite akcize na plin pa da vidite kako polovnjaci ne zagadjuju, a ljudi masovno prelaze na ovu vrstu goriva...
Podelite komentar
Dragan
Sve je to politika!Koliko zagadjuju rafinerije,termoelektrane,loz ulje,ugalj.Pa nemamo mi standard da pratimo Finsku,mi smo zaostali dva veka za njima.To nordijske zemlje mogu za pet godina da predju na elektro vozila a ne Srbija.
Podelite komentar
Pitanje
Kazes "u nama" a zivis u Nemackoj? Dakle ti vise ne pripadas nama. Tipicini gastarbajter odmah pljuje po Srbiji a i sami ste nekada bili Srbi. Prati DW i cuti.
Podelite komentar
Raša
OBRENOVAC,PAncevo,rak rana .
Podelite komentar
Ja
Ma koja kola bre, cela periferija grada presla na gorivo koje moze da priusti da se greje!!!! Loze ljudi sta imaju i mogu.
Podelite komentar
Pera
U nasoj drzavi je vec 30 godina praksa da se problem resava od grane, a ne iz korena. I dokle god se nastavi sa tim, narod ce da ispasta u svakom smislu, i po pitanju zagadjenja i po pitanju udaranja po dzepu koji je prazan. Tako da ova mera ako zazivi i kod nas, ostade drzava bez mnooogo mnogo novca.
Podelite komentar
Dex
PANCEVO ,BOR I INDUSTRIJA TO JE PROBLEM .
Podelite komentar
Darude
Ja zivim i radim u Nemackoj.I ovde i dalje voze ljudi bez problema sa euro 3 motorima cak ima i sa euro 2 jos uvek.I nema zagadjenja.Nije problem u automobilima problem je u nama.Veci su zagadjivaci industrije nego automobili.Treba gledati sa druge strane.U Srbiji jos ne zadovoljava standard da se resava pitanje euro 3 a da ne pricam za dalje.
Podelite komentar
SS
@Darude
...pa kazi ljudima i to da ta vozila sa euro 2 i 3 motorima imaju ugradjen katalizator ...osim u slucajevima kada se vode kao oldtajmeri...nemoj da dajes netacne informacije.
Podelite komentar
Vasilije,
Pa putnicki automobili su problem sa 2,3,4i td. Pretpostavljam da golf 1d., nije, on ti isto bolan ka i fap, man, i ostali teskasi. E, zaboravismo traktore, bagere, utovarivace, uh,,,,,.
Podelite komentar
samo iskeno
Dizel motori su jako štetni za okolinu i to se znalo odavno. Koriste se zato sto su ekonomičniji! Sa današnjiom tehnologijom bezolovni motori su sasvim solidni po potrošnji a dosta manje zahadjuju sredinu. Ma da to je samo jedna od mnogih problema, fabrike treba da se provere takodje. Postajemo gori od Kine
Podelite komentar
Dragan
Zagadjuju kuce u kojima se lozi sve i svasta. I leti se voze automobili pa nema magle. Ovde bas vise nista ne valja. Jos voda ostala cista i to je pitanje jos koliko.Autobusi mogu na plin.
Podelite komentar
Sasa 123
Nema to veze sa automobilima
Podelite komentar
SS
@Sasa 123
...ima veze prijatelju... informisi se malo
Podelite komentar
Thor
Dok drzava uvede zabranu za euro 3 motore , nece vise biti vozila sa tim standsrfom u EU. To je trebalo pre 2 god da se dogodi. Idealno bi bilo da se prate nova vozila. Standard 6 za nova standard 4 za polovna ( ucoz ).
Podelite komentar
S
Kod nas u kvacici Kostic preradio energanu na ugalj.kada je kampanja ako ostavite auto napolju ujutro je crn od dima i cadji iz dimnjaka secerane.toliko o automobilima.
Podelite komentar
Nenad
Gospodo iz vlasti povecajte ljudima plate kako bi mogli da kupe novija vozila sa minimalcem od 30 000 hiljade to nije moguce nazalost
Podelite komentar
Danka
@Nenad
Na koji minimalac mislis kad kazes 30 000 din ? To treba pojasniti posto ja radim za 22 000 din a na zalost ima nas velikiprocenat takvih.
Podelite komentar
kraljevo
Lako je onima sa punim depom da pricaju o iskljucenju,a nerazmisljaju o onima koji jedva prezivljavaju da li mogu da kupe bolja kola
Podelite komentar
Pitanje
Za nase uslove je mozda jos rano za iskljucivanje Evro 3 vozila, ali Evro 2 moze. Za male pare se mogu uzeti Evro 3 automobili. Drzava ako hoce da resi to neka subvencionise kupovinu Evro 4 i mladjih automobila, kako polovnih, tako i novih.
Podelite komentar
Dare
@Pitanje
Pa subvencionisu oni samo vozilo kupljeno preko tih subvencija te izadje kao svetog petra kajgana, ogule te pa zato i jesu prepuni placevi takvih vozila otetih od sirotinje koja je ista placala 2-3-4 god a cim su zakasnili dve rate onda kola idu a to sto si placao nikom nista.
Podelite komentar
Xyz
U pitanju su veliki koji ne poštuju propise i grejanje na čvrsta goriva
Podelite komentar
Pirot
Dodjite malo da živite na selu, tamo je vazduh odličan....
Podelite komentar
Magla
To je samo magla
Podelite komentar
Stop!!!
Sve ispod Euro IV treba isključiti iz saobraćaja, sve dok je zagadjenje ovako kritično
Podelite komentar
Oki
@Stop!!!
Daj mi ti tvoj euro pet i ja cu voziti
Podelite komentar
U ala si pametan
@Stop!!!
Znaci 80% vozila da se iskljuci? I ne radi se tu o Euro IV ili manje ili vise. Radi se o emisiji izduvnih gasova ali ne samo iz automobila nego i iz milion teretnjaka a najveci problem su dimnjaci od grejanja.
Podelite komentar
Aca Mita
@Stop!!!
A kako nije zagadjrnje npr u Sofiji gde voze losija vozila od nas.
Podelite komentar
M
@Stop!!!
Ne lupaj majke ti.dok se nije pocelo sa lozenjem nije bilo ovako.termoelektrane.toplane.energane.sve na mazut i ugalj.manite se auta.
Podelite komentar
Alex
U centru beograda i novog beograda ograniciti samo voznju sa EURO 5 motorima, ostali u prevoz ili taxi koji ce svakako dobiti subvencije za kupovinu novih automobila. Momentalna mera...
Podelite komentar
Vasic
@Alex
A prevoz ne zagadjuje? Oni drndavi busevi
Podelite komentar
Goran
@Alex
A u centru tvoga sela, samo konjske zaprege. Može?
Podelite komentar
Baroon
@Alex
U centar bg samo peske ili točkom.
Podelite komentar
Petar
Kao nekad da se uvede voznja parnim i neparnim danima,eto resenja!
Podelite komentar
Sasa
Svaki automehanicar se greje na staro ulje iz automobila,svi imaju peci na to i to niko ne kaznjava..
Podelite komentar
Хамураби
Велика ларма и прогон старих аутомобила. Нису баш они највећи проблем. Шта радити са домаћинствима у београду која за ложење користе прерађено уље и гуме??? Није мали број!!!
Podelite komentar
Vasilije,
Lele, pa sve to oni tamo znaju!
Podelite komentar
Alexey
Pored svih toplana i raznih lozista veliki problem su dizel motori, ali ne pricam o ispravnom eur 3,4,5 motoru, pricam o onim motorima sa iscupanim dpf filterima i pozadi se puše kao ćira... to niko na tehničkom pregledu ne gleda i svi to čupaju jer im je jeftinije. To kad izvade oni mogu da budu i 2019 godiste ali zagadjuje okolinu kao eur 0 motor!
Podelite komentar
miki
Leti nema zagadjenja a isti je broj automobila. Nisu kola problem nego ložišta.
Podelite komentar
Milan
Jednom će morati,pa onda bolje pre dok još imamo pluća!!
Podelite komentar
Zoki CH
Nije realno, stari auti zagadjuju svega 5% od ukupnog zagadjenja. Fabrike, termoelektrane pa onda grejanje na ugalj i drva su naj veći zagadjivači!
Podelite komentar
Anestetičar
@Zoki CH
5% puta 50 polovnjaka...
Podelite komentar
WILSON
Da opravdano je,svi ti polovnjaci su prešli preko 500000 km...vraćaju kilometražu!!!
Podelite komentar
krusevac
Realno, najveci zagadjivaci su lozista prvo na ugalj a posle i na drva i na ostala cvrsta gotiva. Naravno i stariji automobili su takodje veliki izvor zagadjenja kao i mnoge fabrike koje rade bez postavljenih filtera. Svakako bi se situacija dosta poboljsala kada bi se zabranilo sve ispod euro 4 preslo na pelet i uvela striktna kontrola za fabrike. Ali realno nemastina je velika, bez pomoci drzave ljudi prosto nemaju nekada ni ove stare automobile da poprave a kamoli nove ili novije da kupe a kamoli kotao na pelet ili prikljucak na gas! Drzavo, reaguj jer cemo se pogusiti i mi ‘obicni’ i vi na vlasti!
Podelite komentar
Dragan
@krusevac
A šta ti je pelet nego drvo.
Podelite komentar
Ekolog
Euro 3 standard je upravo doneo značajno smanjenje zagađenja u Evropi, dok Euro 6 standard to poboljšanje dovodi na viši nivo. Ipak broj vozila u Rimu, Parizu ili Berlinu ne može se uporediti sa brojem automobila u Beogradu i Sarajevu gde ih ima značajno manje, ali zato ima drugih izvora zagađenja koji su kod njih odavno rešeni. Kod nas se godinama unazad nije razmišljalo o tome i sada zaostajemo za svetom po pitanju toplana, elektrana i grejanja na drva i ugalj, kao i razmeštaj izvora zagađenja van naselja. Zato je moje skromno mišljenje takvo da ograničenjem ili zabranom pojedinih grupa vozila problem neće biti ni ublažen.
Podelite komentar
Baba
Evo da objasnim problem: 1. Termoelektrane starog tipa kao sto su kod nas jedino na balkanu jos rade i zagadjuju ubijaju 2. Lozenje na ugalj, ubija 3. Lozenje na cvrsta goriva ostala, ubija 4. Uvozi drzava samo stare automobile sto evropa baca jer se placa carina i puni se budzet, samim tim drzavi ne odgovara da se prekine sa uvozom starih automobila...
Podelite komentar
Goxy
@Baba
Grejanje, strucnjaci, grejanje, vozila su najmanji problem!
Podelite komentar
Nesa
Gori skoro ceo jedan kontinet i umesto da kupe avione da gase, oni daju silne milione da se igra loptice preko mrezice, da nema nijednog oblacka i da ne sme da padne kisa. Pa sav taj dim mora negde da ode i da se satera a na industrijskim razvijenom zapadu cist vazduh. Cekajte samo kad krene prolece na zapadu tenis turniri a na balkanu svaki dan kisa.
Podelite komentar
Oki
A sta je sa autobusima pa dajte narodu olaksice i kupice mladje,daj platu a ne da se lomi u fabrici kod stranca za 30 000
Podelite komentar
dragan
Samo el auta i to gratis
Podelite komentar
Lud sam li
Komšija se Ladom 1989 godište zakucao u 3 automobila na parkingu jer mu je kaže auto sam dodao gas. Lada 89 godište vrednosti 30 € napravila je štetu od oko 3.000 €. Da tehnički pregled radi svoj posao ta Lada bi još pre 10 godina postala šporet, veš mašina ili tabla lima za neku ogradu gradilišta. Ovako je sreća što nije nekog ubio. Takvih krševa je srbija prepuna.
Podelite komentar
Dr..
@Lud sam li
I to sto pises nije delo automobila vec vozaca. Taj i da je imao ferari ubio bi nekog, jer ocigledno ne zna da vozi ili vozi bahato. Ako je auto ispravan nema opravdanja za vozaca.
Podelite komentar
Gile
@Lud sam li
Ja imam Ladu 81 godište i radi kao sat a za bolje nemam,i naravno da je Srbija prepuna krševa jer je sirotinje koliko hoćeš dok se bahati voze u skupocenim kolima.
Podelite komentar
vlade kremić
@Lud sam li
Važno je koliko godišnje pređe auto,Ja sa 82 god odem dva tri puta mesečno do vikendice na 8 km,koliko ja zagađujem !!!??? i treba da bacim u otpad ispravan Maruti iz 1991godine,Da mi daš novi moderan auto meni ne treba,ovaj mi je odličan,.Znači zbog tih beznačajnih Euro normi treba baciti u otpad milion ipo kola koji su ljudima neophodni za odlazak na posao,za dovoz robe na pijac i da se vrati u srednji vek.,Samo u pilećem mozgu može da se rodi ideja da pola države ostavi da klempa peške i nosi džakove na leđima,a šta ćemo od silnog prihoda državi od registracie,prodaje benzina i sve što treba za kola!?
Podelite komentar
Hulk
Sve bi ja to u Smederevo oterao. Ili voziš ispravno ili se voziš prevozom.
Podelite komentar
Vasa
@Hulk
a prevoz ne zagadjuje a
Podelite komentar
Sale
To nema veze sa automobilima. Ukinite pa ce te se uveriti, ali onda neka neko odgovara za svoju nestrucnost i nepromilsljenost.
Podelite komentar
Acca
Svaka druga kuca lozi ugalj jer je priključak za gas 1000e.
Podelite komentar
Mix
A fabrike sto rade bez propisanih filtera nikom nista...
Podelite komentar
Попај
Повика на путничке аутомобиле, а теретњаци и аутобуси, ем што загађују ваздух, разарају и путну инфраструктуру, а одговорни за то користе оно чувено, "немамо појма".
Podelite komentar
Filkon
Euro 4 i sve ispod zabraniti. Ne samo zbog zagadjenja nego i zbog neispravnosti. 70% automobila u Srbiji ne bi prošlo tehnički pregled u nekoj od zemalja EU.
Podelite komentar
Ja
@Filkon
Malo morgen
Podelite komentar
Baba
Iskljucivati iz saobracaja vozila sa euro3 i manjim standardima da ne mofu da idu u krug dvojke i zdravo...pomrecemo svi, ovo ovako nikad nije bilo!
Podelite komentar
No comment
Ukinuti trolejbusi 19, 28 i skraceni 21 i 22, a pa da struja zagadjuje.
Podelite komentar
Igi
Ne,narod nema para za novije automobile! Ministarstvo da radi svoj posao po pitanju deponija na svakom koraku.
Podelite komentar
Grunf
@Igi
Kakve veze ispravnost automobila ima sa params? Ako nisi u stanju da ispoštuješ zakone i standarde niko te ne tera da imaš ono što ti nazivaš automobilom. Pa pola srbije vozi automobile starije od sebe samog.
Podelite komentar
AcaFaca
Pa da automobili krivci, a sto svaka druga kuca lozi ugalj to nikom nista. Jedna kuca u kojoj se lozi ceo dan zagadi kao 50 automobila.
Podelite komentar
Pa '63
@AcaFaca
Pusaci su krivi, to je od duvanskog dima! Hahahaaaa! Narod svasta lozi, skupa im drva, plastiku, krpe, svakakav otpad a o fabrikama (koje jos rade) da ne pricam, svako ko putuje autobusom, zna kakav se dim siri kada pokusava da krene sa stanice...
Podelite komentar
Ej
Samo skloniti krs sa uluce bice upola cistije.
Podelite komentar
Сале
@Ej
Аха ако будеш свима купио кола онда у реду.Вероватно имаш доста пара па баљезгаш глупости, као да не знаш колико је овај народ бедан.
Podelite komentar
Conor
Nije opravdano jer najveci zagadjivaci su korisnici uglja...
Podelite komentar
pipa
@Conor
Takve komentare ostavljate vi sto vozite to staro gvozdje, zbog kojeg, izmedju ostalog, umiremo u smogu. A tu su i ovi sto loze sve i svasta, fabrike koje nemaju svest da su deo zajednice u kojoj posluju, svi zajedno besvesni, i svako trazi krivca u drugom jer najteze je poceti od sebe.
Podelite komentar