≫
Začarani krug zagađenja: Da li je opravdano isključivanje starijih polovnjaka iz saobraćaja?
≫
Strategija ograničavanja emisije štetnih materija iz motornih vozila, od svog uvođenja do danas, za cilj je imala zaštitu zdravlja stanovništva, prvenstveno u zemljama u kojima se ove norme primenjuju
Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
M
Ukinite akcize na plin pa da vidite kako polovnjaci ne zagadjuju, a ljudi masovno prelaze na ovu vrstu goriva...
Dragan
Sve je to politika!Koliko zagadjuju rafinerije,termoelektrane,loz ulje,ugalj.Pa nemamo mi standard da pratimo Finsku,mi smo zaostali dva veka za njima.To nordijske zemlje mogu za pet godina da predju na elektro vozila a ne Srbija.
Pitanje
Kazes "u nama" a zivis u Nemackoj? Dakle ti vise ne pripadas nama. Tipicini gastarbajter odmah pljuje po Srbiji a i sami ste nekada bili Srbi. Prati DW i cuti.