Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Zemun polje
Koja je razlika kad se skucas sa 100 km/h i sa 300??? Nema je
SRBIN
Niko nikad nije poginuo zbog brzine, nego zbog nesposobnosti da je upotrebi gde je bezbedno.. UKIDANJE OGRANICENJA U CELOJ EVOROPI... Ko hoce moze da vozi i 130km/h, a ko hoce moze i 300 km/h..
Unirent
Kod nas svakako treba ograničiti brzinu, dovoljna je ova 130 km na sat. Ukoliko se pusti vožnja bez ograničenja to odmah se zloupotrebi pa se pretera u "divljanju". Za volan se hvataju i slabi, neiskusni i neodgovorni vozači. Manja brzina znači i manje mogućnost nesreća