Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
Bolje izgleda
Ali stari benzinski motor u novi model je glupost.
Adam
Lada nema "centralnu blokadu diferencijala" (verovatno je greška u prevodu a urednici ove rubrike ne mogu sve da znaju). Lada ima "blokadu centralnog diferencijala" (Lada ima tri diferencijala i to prednji i zadnji raspodeljuju snagu između prednjih odnosno zadnjih točkova a centralni raspodeljuje snagu između ta dva diferencijala). To praktično znači da po jako klizavom terenu kada je uključena blokada centralnog diferencijala Lada "kreće" sa jednim prednjim i jednim zadnjim točkom.
goran
ako nisu odradili sasiju nista nisu uradili.auto je lep i nista vise