Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:
- Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
- Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
- Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
- Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
- Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
- Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
- NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
<% message.text %>
VladimirR
Neka oni pošteno prikažu kolika je bezbednost pri maksimalnoj brzini koju taj model ostvaruje. Da se ljudi ne zanose da ako su kupili 'super bezbedno vozilo' mogu bezbrižno jurcati punim gasom a da će ih konstrukcija vozila abolirati od smrtonosnog ishoda.
DARKO 100%
Tesko da me mogu uveriti u sve to ,iz prakse vidimo kako neki ljudi voze monstrume od auta pa ginu,ili do njih od putnika,nema tu pravila sve zavisi od mnogo faktora u datim situacijama