Ovo su najbezbedniji automobili 2019. godine

  • 2

Euro NCAP (European New Car Assessment Programme) program od 1996. godine testira i, prema kriterijumu bezbednosti, rangira automobile dostupne na evropskom tržištu.

Tokom ove godine, stručnjaci Euro NCAP-a su testirali 55 novih automobila, od kojih su 42 bila ocenjena sa maksimalnih pet zvezdica.

Osnovu za procenu koliko je neki automobil bezbedan za vozača i putnike predstavljaju detaljni i rigorozni kreš testovi i provere brojnih sigurnosnih sistema.

Na osnovu njih sastavljena je ovogodišnja Euro NCAP lista najbezbednijih automobila na evropskom tržištu, koja izgleda ovako:

10. Škoda Scala

Zaštita vozača i putnika - 97 odsto, zaštita pešaka - 81 odsto, bezbednosni sistemi - 76 odsto.

Skoda Scala Monte Carlo Foto: Skoda

9. Mazda 3

Zaštita vozača i putnika - 98 odsto, bezbednosni sistemi - 73 odsto.

8. Mazda CX-30

Zaštita vozača i putnika - 99 odsto, zaštita pešaka - 80 odsto, bezbednosni sistemi - 77 odsto.

Mazda CX-30 Foto: TopSpeed

7. Volkswagen T-Cross

Zaštita vozača i putnika - 97 odsto, zaštita pešaka - 81 odsto, bezbednosni sistemi - 80 odsto.

6. Tesla Model X

Zaštita vozača i putnika - 98 odsto, zaštita pešaka - 72 odsto, bezbednosni sistemi - 94 odsto.

Tesla Model X Foto: Wikipedia/Tesla Model X

5. Subaru Forester

Zaštita vozača i putnika - 97 odsto, zaštita pešaka - 80 odsto, bezbednosni sistemi - 78 odsto.

4. Tesla Model 3

Zaštita vozača i putnika - 94 odsto, zaštita pešaka - 74 odsto, bezbednosni sistemi - 96 odsto.

Subaru Forester Foto: Subaru

3. BMW serije 3

Zaštita vozača i putnika - 97 odsto, zaštita pešaka - 87 odsto, bezbednosni sistemi - 76 odsto.

2. BMW Z4

Zaštita vozača i putnika - 97 odsto, zaštita pešaka - 91 odsto, bezbednosni sistemi - 76 odsto.

BMW Z4 Foto: BMW

1. Mercedes-Benz CLA

Zaštita vozača i putnika - 96 odsto, zaštita pešaka - 91 odsto, bezbednosni sistemi - 75 odsto.

Automobil Mercedes-Benz CLA Foto: Promo/Mercedes-Benz/ Daimler AG

(Telegraf.rs/Euro NCAP)

Video: Vujanić: U Srbiji je propisano da odeća ne sme da ometa bezbednost upravljanja

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • DARKO 100%

    24. decembar 2019 | 16:59

    Tesko da me mogu uveriti u sve to ,iz prakse vidimo kako neki ljudi voze monstrume od auta pa ginu,ili do njih od putnika,nema tu pravila sve zavisi od mnogo faktora u datim situacijama

  • VladimirR

    25. decembar 2019 | 11:00

    Neka oni pošteno prikažu kolika je bezbednost pri maksimalnoj brzini koju taj model ostvaruje. Da se ljudi ne zanose da ako su kupili 'super bezbedno vozilo' mogu bezbrižno jurcati punim gasom a da će ih konstrukcija vozila abolirati od smrtonosnog ishoda.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA