Šesta generacija Opel Corse stigla je u Srbiju
Nova Opel Corsa u salonima širom zemlje biće dostupna po ceni od 12.490 evra u varijanti sa motorom F 1.2 XEL 55 KW (1.2 lit, 75 KS) i manuelnim menjačem.
Po ovoj ceni koja uključuje i PDV dolazi standardna oprema koja između ostalog podrazumeva: start/stop sistem, indikator kvaliteta ulja, pomoć pri kretanju na uzbrdici, prepoznavanje trake na putu, paket za zaštitu motora od prašine.
- Sa velikim nestrpljenjem iščekivali smo momenat kada će Nova Corsa stići i na naše tržište i siguran sam da ćete biti oduševljeni. U svom malom bestseleru Opel po prvi put nudi tehnologije i sisteme asistencije koje kupci inače znaju samo iz viših klasa vozila. Glavna atrakcija su adaptivna IntelliLux LED® matrix svetla bez odsjaja, ali tu su i vrhunski sistemi asistencije, kao i odlična povezanost i zabava sa novim spektrom info-zabavnih sistema. Nova Corsa imala je svetsku premijeru na IAA Međunarodnom salonu automobila u Frankfurtu u septembru, a već je dobila titulu „službeni auto godine“, kao i kandidaturu za „Best Buy automobil Evrope 2020“. Ova godina je za Opel posebna i po tome što je upravo u Frankfurtu predstavljena i potpuno električna Corsa, međutim za sada na našem tržištu biće dostupna njena benzinska i dizel varijanta - rekao je Nenad Buha, menadžer prodaje Opel Srbija koji se ispred kompanije obratio prisutnima.
Prodaja 4,06 metara dugačkog automobila sa petoro vrata nemačkog proizvođača počinje sa posebno ekonomičnim benzinskim i dizel agregatima raspona snage od 55kW (75 ks) do 96kW (130 ks). Umerena potrošnja goriva i dinamična vožnja su karakteristične za sve pogonske jedinice (potrošnja goriva NEDC: grad 5,54-3,7 l/100km; otvoreni put 4,2-2,9 l/100km; kombinovana vožnja 4,7-3,2 l/100km, 106-85 g/km CO2; WLTP : kombinovano 6,24-4,0 l/100 km, 144-104 g/km CO2, svi podaci preliminarni).
Na vrhu ponude menjača nalazi se osmostepeni automatik. Ukupan sportski osećaj dopunjuje dizajn sa lakšim materijalima i niska pozicija sedenja vozača. Pored toga, pasivna bezbednost je na visokom nivou, a Opelovi inženjeri su takođe fino podesili šasiju i upravljanje. Sve ove prednosti donosi već osnovna verzija. Podjednako uverljivi su i napredni sistemi asistencije, inovativni info-zabavni sistem i odličan odnos između cene i performansi. Corsa takođe po prvi put u ovom segmentu nudi uglađen osmostepeni automatski menjač. Po ovoj ceni nikada nije postojala tehnološki naprednija i dinamičnija Opel Corsa.
Pored živahnih motora nove Corse, dizajn lakog automobila takođe doprinosi vrhunskoj dinamici u vožnji. Najlakša verzija modela nove generacije čak ide i ispod magične cifre od 1.000 kilograma. Bez vozača, ovaj automobil sa pet vrata ima težinu od samo 980 kg. U poređenju sa svojim prethodnikom, ova varijanta je lakša za značajnih 108 kg. Ovo je ušteda u težini od oko 10 procenata, iako novi model ima sličnu dužinu od 4,06 metara. Karoserija u beloj boji je oko 40 kilograma lakša, a veoma kompaktni trocilindarski motori imaju za oko 15 kg manju težinu od četvorocilindraša prethodne generacije. Aluminijumska hauba je takođe uštedela oko 2,4 kg u poređenju sa manjom haubom
Izbor je vaš: Ekstremno sportska Corsa GS Line, udobna Corsa Elegance
Čak i osnovna verzija nove Corse ima mnoge tehnologije i dodatke za uvećanje komfora, kao što su tipične Opelove funkcije poput grejanja upravljača i grejanja kožnih sedišta sa funkcijom masaže za vozača. Sistemi asistencije uključuju, na primer, Upozorenje na čeoni sudar sa automatskim kočenjem i prepoznavanjem pešaka, Inteligentni tempomat, Asistenciju održavanja vozila u traci i Prepoznavanje saobraćajnih znakova. Iznad bazne verzije, tri paketa opreme sa različitim naglascima se obraćaju različitim grupama kupaca. Corsa Edition obuhvata popularnu dodatnu opremu, Corsa Elegance je skrojena za maksimalan komfor, a Corsa GS Line kombinuje dodatne sportske funkcije.
U verziji Corsa Elegance prednje sedište za suvozača koje se podešava u šest pravaca, naslon za ruku sa ostavom kao i LED prednja svetla u tipičnom Opelovom izdanju i LED svetla za maglu čine putovanja još jednostavnijim. Hromirani dekor, atraktivno ušivanje i drugi detalji čine verziju Elegance posebno privlačnom. Sportske ambicije GS Line kao dinamične varijante modela su vrlo jasne – kako spolja tako i iznutra. Sportska sedišta za vozača i suvozača, kao i aluminijumske sportske pedale, crna obloga krova i crveni dekor na instrument tabli naglašavaju sportski osećaj. GS Line se odmah može prepoznati po hromiranoj izduvnoj cevi i sportskim branicima napred i pozadi. Sport mod donosi još dinamičnije upravljanje i odziv gasa. Druge zanimljive opcije u dizajnu uključuju B stubove u crnoj boji visokog sjaja kao i brojne opcije personalizacije. Tu spadaju sveobuhvatni program točkova kao i digitalna instrument tabla, kožna sedišta ili dvobojna karoserija.
(Telegraf.rs/PR)
Video: Zavirili smo u srce Zero Tenacity tima: Gejming na sasvim novom nivou
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.